[Demo] POS Vuurwerk Benthuizen 20 december 2019

Wat een vette finale was het daar zeg, wow deze kan de concurrentie aangaan met de RVH en van Herwijnen. Producten waren bijna allemaal goed, echter waren het zeer zeker niet allemaal productiecakes :angel:

Krijg ik eindelijk darksoul te zien

En mij :p

Maar het belangrijkste: ik heb Torrr en Stefantvs al veel te lang niet gezien

Ach jongen toch :angel:

Ook vuurwerkkoning eindelijk eens een keer in real life gezien :)

Maarrr... de Spinnerz 2 Colorz (zat in de finale, of ik moet me wel heel sterk vergissen): met stip op nummer 1! Wat een bak is en blijf dat.

Klopt helemaal.

Meeste van het geschoten spul was gewoon goed. Geen echte floppers en een hele fijne finale!!!

Jij zal ook niet ff zeggen dat je er was :D

Goede demo gezien met een mooie finale.
Veel goede producten gezien.
Voor mij sprong de White Red Rebel eruit en Code Red.
Ook de Triple Riot vond ik verrassend goede salutes hebben.

Goede demo inderdaad :)

Toppers:
- Eins, Zwei, Drei (je hoeft niet meer naar duitsland)
- Ubercool toll en schon (voor de vooravond toppers)
- White red Rebel ( weer erg goed)
- massive (blijft een schitterde blinker cake)
- Der Hammer (snelle maar mooie cake)
- saluted (goed fluit en knal helaas iets te duur)
- Code Red (zelfs met veel wind een topper)

Altijd leuk deze demo. Lekker knus en leuke producten gezien. Eindshow ook flink los met de Spinnerz to Colorz. De Saluted ging ook lekker (kwam wat later, dus zag 'm van een afstandje en beukte lekker), was dit productie...

Laatst bewerkt:
Dit was echt een hele leuke demo. Als eerste de tribune waar je op kon zitten om te kijken. Dat was voor mij ook iets nieuws. De producten waren prima. Sommigen boxen waren echt bizar goed, moeten haast wel samples geweest zijn haha. Meeste producten heb ik gefilmd en staan ondertussen op mijn kanaal.

Ook leuk om weer een paar (nieuwe) freaks te ontmoeten, zoals Torrr bijvoorbeeld :D

En de eindshow was helemaal prachtig!

Back
Bovenaan