[Demo] POS Vuurwerk Benthuizen 20 december 2019

Torrr

VWC lid
Stad/dorp: Benthuizen
Provincie: Zuid-Holland
Datum: 20 december 2019
Tijdstip: 20:00 uur
Winkel: Vuurwerktotaal POS Kaart Zoetermeer
Schietbedrijf: PyromaX Firework Events
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk
Collectie: Vuurwerktotaal
Bijzonderheden: Product demo met afsluitende finale. https://zoetermeer.vuurwerktotaal.nl/

Altijd een leuke demo, meestal was dit de laaste demo van het jaar. Dit jaar is het druk de 20e met demo's. Wordt kiezen.

Waarom doen ze dit niet net zoals elk jaar tegen het einde van het jaar, waarom moet alles zo nodig op 1 DAG!?

dit is helemaal niet zo, enkele jaren terug was hij ook midden in december. En alles op 1 dag is voor ons freaks inderdaad wel zo, maar voor het gros van de mensen uit die buurt is dit slechts de enige demo, want die gaan niet elke demo af :wink:

Zojuist contact gehad met POS Kaart. Er is zojuist definitief groen licht gegeven voor de demo van vanavond. Ik heb er alvast zin in en wil POS Kaart bedanken voor het contact en het verstrekken van de schietlijst.

Ik ga ook wel lekker naar Benthuizen toe dan. Toch een kwartier dichter bij dan Gouda, en die Vulcan blokjes zijn samen wel een karige schietlijst. De schietlijst bij Vijfhuizen kan me ook al niet bekoren. Maar het belangrijkste: ik heb Torrr en Stefantvs al veel te lang niet gezien <3

Ik ga ook wel lekker naar Benthuizen toe dan. Toch een kwartier dichter bij dan Gouda, en die Vulcan blokjes zijn samen wel een karige schietlijst. De schietlijst bij Vijfhuizen kan me ook al niet bekoren. Maar het belangrijkste: ik heb Torrr en Stefantvs al veel te lang niet gezien <3
Krijg ik eindelijk darksoul te zien

Heerlijke demo!

Top:
- Eins, Zwei, Drei
- Ubercool toll en schon
- White red Rebel
- Der Hammer
- Punisher
- Code Red was genieten
- Schots of Anarchy
- Dutch protocol

Eigenlijk was alles goed!

Wel eens met het bovenstaande. Met name de White Red Rebel verraste mij, met name qua burst (na de geluiden van vorig jaar). Ik vond de finales van de Code Red, Voltbrothers en Schots of Anarchy (dacht ik) echt wel tof. Heeft VWT wel meer aandacht aan besteedt in vergelijking met veel andere importeurs.

Maarrr... de Spinnerz 2 Colorz (zat in de finale, of ik moet me wel heel sterk vergissen): met stip op nummer 1! Wat een bak is en blijf dat.

Pyro Papel kwam heel goed over op de stream, hoe ervaarden jullie deze? Even los van de prijs.

Pyro Papel kwam heel goed over op de stream, hoe ervaarden jullie deze? Even los van de prijs.

Prima eigenlijk toch wel. Goede variatie, goede burst, goede spreiding. Natuurlijk komt het ene effect misschien iets beter uit de verf en vindt de 1 dit mooi en de ander dat, maarhet zijn twee mooie mixed boxen, evenals Dutch Protocol en Schots of Anarchy. Volt Brothers vond ik beduidend minder. Alleen van die finale mogen ze losse cake maken. Maar wat je zelf ook al zei... dit alles los van de prijzen(het gelach en de verbazing van de toeschouwers zei ook wel wat)

Back
Bovenaan