Win een VOL karton (12) Mega 6-star! - WINNAAR BEKEND

Fantastische potten!

Wij, aangezien bij ons de buurt elk jaar samen komt om 18:00 uur, zullen ze denk ik 1 voor 1 afsteken. Zo kunnen wij de hele avond genieten van het vuurwerk!

Aangezien het 2 assortimenten zijn zou het eerste assortiment 1 voor 1 aansteken zonder camera zodat ik zelf extra kan genieten.

En daarna het tweede assortiment ook 1 voor 1, maar dan filmen!

Ik zou ze per set (2) schieten met een ruimte van 15 meter ertussen met mijn electronische schietkastjes.

Vette prijs! :handsup:

Wat een mooie prijsvraag! Leuk dat er niet alleen vragen beantwoord hoeven te worden, maar dat de creativiteit ook losgelaten kan worden :handsup:

Met de Mega 6-star kan een spectaculaire show neergezet worden! Hieronder mijn versie:

1. Cakes gaan per twee om het effect te vergroten (6x 40 shots)
2. Als eerste gaat de Atlas Star de lucht in: wit, crackling met gekleurde mines, om de toon te zetten, en zoals de naam het zegt, begint het 'koud'
3. Daarna Calypso Star om de mensen alvast wat meer op te warmen, er komt namelijk blauw met rood bij met gouden tails en rode blinkers. Het vuur wordt opgestookt!
4. De Europa Star brengt ons terug naar het vaste land, ons eigen continent en brengt extra spektakel met de mines, de kleur paars en de gouden tails.
5. De Telesto Star brengt nog meer kleur aan de show met gouden tails en blinkers.
6. De Titan Star voert dat nog een beetje op, om te eindigen met de:
7. Pandora Star: de sterren vliegen je om de oren met crackling, zilver, blinkers en gouden tails!

Dit alles bij elkaar moet een mooie show opleveren!:applause:

Nogmaals bedankt voor de mooie prijsvraag!

Gave actie,

1 assortiment zou ik aan mijn buurman cadeau doen, dit omdat dit zijn laatste jaar hier is ivm verhuizing.
Het andere assortiment zou ik lekker gaan fakkelen van 1/6 dit omdat het pracht cakes zijn en het bijna zonde is ze met een heleboel tegelijk te ontsteken.

Ik zou ze per twee dezelfde (iets meer tempo/vollere lucht) los na elkaar afsteken, zo rond 21.00 uur.
Even een rustig moment om dit veel besproken assortiment tot z'n recht te zien komen.

Als ik win, zal ik de cakes verdelen over de hele avond.
Fijn afsteken en kijken/genieten met de familie en vrienden.
Overigens een te gekke actie!

Vorig jaar had ik de Mega Star 6 toen ik heb ze los geschoten per cake. Als ik hiervan een karton zou hebben zou ik ze per 2 schieten voor een mooi gevulde lucht.

Ik zou ze per stuk afsteken in de vooravond om er zo optimaal van te genieten. Volgorde maakt niet uit gewoon heerlijk geniete

Dit vraagt toch wel om een dikke W-shape als finale met hierin per positie 2x dezelfde cake tegelijk. Dit alles voorafgegaan door een mooie V-shape en daarvoor als opwarmer een I-shape

Back
Bovenaan