Valk Vuurwerk Nijverdal

Ben zelf ook wel heel nieuwsgierig uit wat voor cakes de "Valk prof boxen" bestaat! Heb zelf de 120 shots! (Ik had eigenlijk verwacht dat Valk zelf een nieuwe eigen lijn had gemaakt, en dat daar die box uit bestond. In plaats van cakes van andere importeurs).

Ik blijf erbij: het blijft allemaal te onduidelijk... alsof valk het zelf nog niet eens weet welke cakes ze nu gebruiken voor de kilo knaller en de prof boxen. Kilo knaller bestaat uit rubro/valk cakes... moeten wij nu raden welke cakes dat zijn? Kijk als het juist de bedoeling is dat dat ‘geheim’ blijft, zeg dat dan

Ik blijf erbij: het blijft allemaal te onduidelijk... alsof valk het zelf nog niet eens weet welke cakes ze nu gebruiken voor de kilo knaller en de prof boxen. Kilo knaller bestaat uit rubro/valk cakes... moeten wij nu raden welke cakes dat zijn? Kijk als het juist de bedoeling is dat dat ‘geheim’ blijft, zeg dat dan
Aan de andere kant, mensen kiezen toch voor de 'kilo knaller' als je een bepaald product wil bestellen bestel je dat toch ipv zo iets wat nog onbekend is.

Altijd zo geweest, niets nieuws aan, maar ga er maar vanuit dat er een Rubro of EVO lijn in zit, of een deel van een lijn. Wat je vaak ziet en dat was vorig jaar dacht ik, dan is er een box afgekeurd bestaande uit 4 cakes dan moeten ze wat met de andere drie, vandaar dat het tegen een scherpe prijs zo verkocht kan worden.

Aan de andere kant, mensen kiezen toch voor de 'kilo knaller' als je een bepaald product wil bestellen bestel je dat toch ipv zo iets wat nog onbekend is.

Volledig eens! Als je deze keus maakt weet je dat er nog niks van bekend is...vind dat er veel onnodig gevraagd wordt van een dealer in de drukste tijd van het jaar, wat waar in zit en..krijg ik wel het juiste, mag ik nog mijn ophaal moment wijzigen etc etc.

Probeer je zelf even in te beelden hoe maximale verkoop met een limit van 3 dagen er uit zou zien als jij de regie hebt. Waar ligt dan je prio...?

Volledig eens! Als je deze keus maakt weet je dat er nog niks van bekend is...vind dat er veel onnodig gevraagd wordt van een dealer in de drukste tijd van het jaar, wat waar in zit en..krijg ik wel het juiste, mag ik nog mijn ophaal moment wijzigen etc etc.

Probeer je zelf even in te beelden hoe maximale verkoop met een limit van 3 dagen er uit zou zien als jij de regie hebt. Waar ligt dan je prio...?

Tsja, aan die vele vragen is valk zelf ook wel een beetje debet door voor producten waar ze wel informatie over geven ook nog eens omslachtige of niet correcte informatie te geven (gold explosion en bird of prey / Nitro gebeuren).

Zoveel moeite lijkt het mij niet om iets van (juiste) informatie over je artikelen te geven. Zeker als je ziet hoeveel gedoe er vorig jaar mee is geweest. Andere winkeliers kunnen het ook.

Tsja, aan die vele vragen is valk zelf ook wel een beetje debet door voor producten waar ze wel informatie over geven ook nog eens omslachtige of niet correcte informatie te geven (gold explosion en bird of prey / Nitro gebeuren).

Zoveel moeite lijkt het mij niet om iets van (juiste) informatie over je artikelen te geven. Zeker als je ziet hoeveel gedoe er vorig jaar mee is geweest. Andere winkeliers kunnen het ook.

Precies dit.

Ben het met je eens dat sommige dingen anders kunnen, neemt niet weg dat er wel wat meer begripvol gereageerd mag worden wanneer bepaalde vragen niet (direct) beantwoord worden. Uiteindelijk is jullie graag een van de velen... ga er vanuit dat zij, net zoals alle andere dealers, alles op alles zetten om iedereen op de juiste te manier te behandelen en met een glimlach op hun gezicht te laten vertrekken met hun bestelling in de kofferbak.

Ben het met je eens dat sommige dingen anders kunnen, neemt niet weg dat er wel wat meer begripvol gereageerd mag worden wanneer bepaalde vragen niet (direct) beantwoord worden. Uiteindelijk is jullie graag een van de velen... ga er vanuit dat zij, net zoals alle andere dealers, alles op alles zetten om iedereen op de juiste te manier te behandelen en met een glimlach op hun gezicht te laten vertrekken met hun bestelling in de kofferbak.

Ook hier ben ik mee eens uiteraard. Mijn "precies dit" is misschien wat te kort door de bocht. Ik waardeer alle moeite en fantastische acties, begrijp me niet verkeerd!

Waar ik wel wat moeite mee heb is het gissen. We geven veel geld uit, ook aan producten waarvan we het effect niet weten maar daardoor zijn we extra benieuwd. Op het moment dat een demo dan niet helemaal lekker verloopt ontstaat er een soort teleurstelling aangezien we middels die weg hoopte op bevestiging van de producten voor bijvoorbeeld showtjes of schietvolgorde.

Hierdoor worden meer vragen gesteld omdat er dus geen antwoorden zijn en helaas krijgen we ook geen goede antwoorden vanuit Valk. Althans, er wordt antwoord gegeven maar die zijn niet bevredigend (genoeg) en dus wordt er doorgevraagd maar ook geoordeeld. Ik vraag me wel is af hoe het effect "afgesproken" wordt met de fabriek, is daar geen beeldmateriaal van?

Geen idee of ik alleen voor mijzelf spreek of voor meer maar vanuit de "we" spreken leek passender.

Nogmaals ik waardeer de moeite en zal ook gewoon terugkomen bij Valk omdat het een goede zaak is.

Helemaal mee eens! Ik blijf elk jaar terug komen bij valk en vind het een topwinkel! Maar zo af en toe hoop je dat de informatie iets beter verstrekt wordt... het feit dat Subarufreak hier alle vragen beantwoord, vind ik al een flinke vooruitgang, maar toch blijft het bij enkele producten gissen en dat is jammer inderdaad

Ik wil nog bestellen maar er bij het uitkiezen van een bestelmoment kan ik niks aanklikken.. is lettelijk elk afhaalblok vol? ik dacht dat ik namelijk tot 27 dec 23:59 kon bestellen.

Ik wil nog bestellen maar er bij het uitkiezen van een bestelmoment kan ik niks aanklikken.. is lettelijk elk afhaalblok vol? ik dacht dat ik namelijk tot 27 dec 23:59 kon bestellen.
Op facebook staat dat Nijverdal voor iedereen helemaal vol zit. Wil je bestellen moet je ophalen in Rijssen of Geesteren.

Goedenmiddag

Helaas lopen we zo mega vol met "normale" voor bestellingen dat we helaas in nijverdal helemaal vol zitten, het systeem gaf aan dat alle bloktijden vol zaten en na nog hier en daar wat geschoven te hebben , hebben we nijverdal vol moeten verklaren en deze stop moeten zetten.
Helaas moet ik hierbij OOK melden dat dit zelfde ook al bijna voor rijssen en geesteren geld, ook hier zijn inmiddels de laatste bloktijden open gezet voor bestellingen maar ook hier geld VOL=VOL.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik zie dat bijvoorbeeld de evo bomber in nijverdal is uitverkocht, is dat er dan helemaal niet meer? Ook niet met de losse verkoop de laatste dagen?

Jammer dat de tijden al vol zitten, maatje van me wilde nog in 1 van de shops bestellen aangezien hij daar toch de 28e overdag langs kwam. En de Valk collecties schelen ook erg per filiaal, de Chrys of the Night is niet overal te krijgen bijvoorbeeld. Achja, volgend jaar eerder wezen dan :)

Back
Bovenaan