Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En BPN, graag hoor ik jullie reactie hier over![]()
De branche staat achter dit soort beslissingen. Vraag me af of het hun boeit als er een gehele verbod komt.
Grote kans dat zij ermee zijn ingestemd. Het feit is dat hierop weinig winstmarge zit, plus hier wordt helaas overlast mee veroorzaakt (over de grond schieten etc.). De compounds, cakes en pakketten leveren het meeste op. Wel wordt hiermee een stukje traditie ontnomen. Wie is er niet groot geworden met de singleshot. Alle jongeren zullen nu nog sneller naar de illegale knaller grijpen, daar zij geen geld hebben voor cakes en de Nederlandse knalmeuk ploft.En BPN, graag hoor ik jullie reactie hier over![]()
Er naar streven is toch niks definitiefs aan?
Ik roep voorzichtig 'fake news'. Dit lijkt mij geen brief vanuit het ministerie.
Edit: ik zie in een ander topic wel de officiële kenmerken staan op dit bericht. Te snel geroepen wellicht. En alsnog vind ik het een wazig verhaal daar niet van.
Hier lijkt het wel op. Ben er ook bang voor. Mogelijk 2-3 jaarStukje bij beetje verbieden, daarna een totaalverbod. Binnen nu en 5 jaar. Geloof me