Verbod op singleshots f2 vanaf volgend jaar!?

Dit had ik al wel zien aan komen f2 single shots die ook verboden gaat worden.

Zal nu wel echt een run opstaan op de singleshots

Ja sorry hoor maar ik ga volgend jaar voor het eerst naar België voor singleshots. F3 en f2 singleshots verboden dus je hebt niks meer qua singleshots. Mij pakken ze dit niet af.

Man, man, man! Ook niet eens een overgangsjaar. Oftewel, alle restvoorraad moet naar de verbrandingsoven? Het is 20 december, niet alles gaat op. Komend jaar de vuurpijlen? Staan we het jaar erop alleen maar met cakes en compounds buiten. Het einde is nabij... overlast blijft, dat is door de illegale knallers. Idioterij in dit land

Dit zat er op zich al wel aan te komen. Meerdere verkooppunten in mijn omgeving zijn al aan het stunten met prijzen van ook de F2 single shots. Eeuwig zonde.

En BPN, graag hoor ik jullie reactie hier over :sad:
Grote kans dat zij ermee zijn ingestemd. Het feit is dat hierop weinig winstmarge zit, plus hier wordt helaas overlast mee veroorzaakt (over de grond schieten etc.). De compounds, cakes en pakketten leveren het meeste op. Wel wordt hiermee een stukje traditie ontnomen. Wie is er niet groot geworden met de singleshot. Alle jongeren zullen nu nog sneller naar de illegale knaller grijpen, daar zij geen geld hebben voor cakes en de Nederlandse knalmeuk ploft.

Ik roep voorzichtig 'fake news'. Dit lijkt mij geen brief vanuit het ministerie.
Edit: ik zie in een ander topic wel de officiële kenmerken staan op dit bericht. Te snel geroepen wellicht. En alsnog vind ik het een wazig verhaal daar niet van.

Ach als je een knalcake uit elkaar sloopt heb je ook een single shot. Hier zullen juist meer ongelukken van komen, al is het alleen maar vanwege het snellont wat daar zit. Steek m aan en je hebt een bombette in je kraag als je er boven hangt. En zo hebben ze een reden om alles te verbieden.

ik snap dat er liefhebbers zijn die singleshot fan zijn hor! maar als we siervuurwerk kunnen behouden door de singleshots/rotjes/vuurpijlen te verbieden ben ik voorstander!

Zou dit verbod dan ook gelden voor singleshots met enkel een tail, bijvoorbeeld de show tails van Evo? Zou doodzonde zijn als dit er ook allemaal uit gaat..

Back
Bovenaan