De Boswachters zijn terug! 2018/2019

Nitraat12

VWC lid
We zijn weer terug!

Raszi, Nikos en ik hebben afgelopen jaar weer heerlijk gestookt! Het weer was prima, we hebben heerlijke producten weg gestookt en zoveel mogelijk gefilmd! :D

We zullen hier in de loop van het jaar onze filmpjes, foto's en ervaring posten :D

bos 3.jpg

bos 2.jpg

bos 1.jpg

bos 4.jpg

bos 5.jpg

Het idee was om rond deze tijd onze compilatie al online te hebben met al het beeldmateriaal van afgelopen jaar, helaas ontbreekt het op dit moment aan een goed bewerkingsprogramma, wordt vervolgd dus :)

2x Taserwall - Rubro

Iets te dicht bij gefilmd, prima stookcakes! :D

Gaaf topic al hoor, zeer benieuwd waar jullie allemaal mee gaan komen, maar dat zal vast goed komen. Mooi om te zien dat er direct ook wat goede foto's bij geplaatst worden :thumbsup:

We hebben weer wat tijd gevonden om even met wat filmpjes bezig te gaan! :D

2x Willows in Color - Evolution Fireworks

Bomb Assorted - Rubro Fireworks

Polaris - Evolution Fireworks

Na het zien van bovenstaand filmpje was ik van plan om deze in meervoud te bestellen voor mijn finale. Blijkt deze afwijkend t.o.v anderen die een stuk langzamer schieten.

Radical Power A - Wolff vuurwerk

Dit assortiment is echt geweldig! Heerlijke burst en een mega spreiding!! :D De andere twee cakes volgen in de loop van het jaar! :)

Mooie movies! Thanks. Zo veel gestookt dat ik lang niet alles meer weet haha. Mooi om zo terug te zien boswachter!

Vette filmpjes! Benieuwd wat er nog meer komt. En die video van de Crackling Crystal bevestigt voor mij wederom, dat die er dit jaar moet gaan komen. :)

Vette filmpjes! Benieuwd wat er nog meer komt. En die video van de Crackling Crystal bevestigt voor mij wederom, dat die er dit jaar moet gaan komen. :)

Thanks! :D

We hebben nog een boel gave films van projecten en fakkelshowtjes liggen! Deze zullen na 1 september geupload worden :)

Die Crackling Crystal lijkt met het filmpje mooier te worden, wat een ding is dat zeg. Thnx voor de films.

Ik had die crackling Crystal nog nooit gezien maar wat een ding zeg! Die gaat op het verlanglijstje als die er komt dit jaar.

Tof topic en mooie filmpjes. Heerlijk om die sfeer te proeven. Thanks!

Nog een dikke twee weken wachten voor we los gaan met onze nieuwe filmpjes en verhalen! Om jullie alvast op te warmen een terugblik naar 2 jaar geleden! :)

Back
Bovenaan