Visual Mastermind

Voor ons freaks, jammer van die fontein, boeketten zien er erg mooi, vol en groot uit met mooie kleuren. Voor de normale consument een prima cake lijkt me voor bijna 1 minuut plezier!

PS @ freaks, lijkt me ook prima als opening van een showtje?!

Zeker een top artikel, zeker voor de normale consument. 25 euro voor een minuut vuurwerk!
Wat ook nog heel leuk is dat je in de voorverkoopactie ( rubro folder) bij elke 100 euro een cake van deze serie mag uitzoeken :D

Op de demo in koekange vond ik de boeketten van deze pot eigenlijk helemaal niet zo speciaal. Echt niet het niveau zoals het op het Rubro filmpje staat. Wel aardig maar meer ook niet.

Net als de rest van deze nieuwe serie potten is deze voorzien van een extra reservelont, je kunt ze dus prima gebruiken om een showtje mee te openen! :)

Van deze pot heb ik geen foto's want ik heb m enkel in m'n handen gehad toen ik mijn bestelling op ging halen. Heb m omgewisseld met de skull slinger.

Laatst bewerkt:
IMG_7229[1].jpgIMG_7228[1].jpg

vandaag live mogen aanschouwen van de buurman. erg leuk maar je kunt duidelijk merken dat alle nieuwe producten een SAMPLE zijn, de effecten zijn ietsjes minder vol maar wel een lekkere harde burst!!

de fontein duurt ongeveer 30 tot 50sec waarna de schots gelanceerd worden met een mooie blauwe mine! erg mooi niet te dicht op elkaar en lekker gespreid!!

TOPPER

Laatst bewerkt:
Afgelopen jaarwisseling was deze cake weer aanwezig!
Wat een HEERLIJKE cake!!

Leuke fontein eerst en daarna gigantische boeketten die mooi groot zijn en lekker hard uit elkaar spatten!
En dat voor maar €15,- p.stuk!!

Filmpje van afgelopen jaar, sommige tubes gingen helaas niet af.
Zoals ram0nn al zei, opvallend grote boeket spreiding

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan