RedWire - Titanium Peony

Vond deze ook erg goed. Grote boeketten, mooie kleuren, harde knallen en een mooi ti-boeket. Topper!

Huh, klinkt het tegenovergestelde van de 1 januari ervaringen. Ben ik dan te sceptisch, of riekt het naar sample? Omdat de andere RedWire producten ook ( te? ) dik waren? Ik hoop natuurlijk van niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Huh, klinkt het tegenovergestelde van de 1 januari ervaringen. Ben ik dan te sceptisch, of riekt het naar sample? Omdat de andere RedWire producten ook ( te? ) dik waren? Ik hoop natuurlijk van niet.

Heb vernomen dat alles wat geschoten is productie was. Vond hem zelf ook erg goed maar niet ongeloofwaardig.

Las in een ander topic van Thobias dat oa deze productie was.

Op zich wel een goede cake hoor, maar die anderhalve euro per schot heb ik er niet voor over. Presteerde desondanks ook gisteren weer prima, met grote boeketten. Met name de blauwe.

Voor de liefhebber, ze staan nog bij Langenberg voor 24,99 / 3 voor 52,50! Die 17,50 bij 3 stuks is een hele mooie prijs voor deze mooie cake!

Is een matige knalcake, maar voor die prijs is het goed.
Niet voor de 40euro die ik betaalde.
Zal binnekort een filmpje delen

Is een matige knalcake, maar voor die prijs is het goed.
Niet voor de 40euro die ik betaalde.
Zal binnekort een filmpje delen

Als je deze gekocht hebt met het idee dat het een knalcake (salutes cake) is dan zou het tegen kunnen vallen, zeker voor 40 Euro. Maar het is dan ook een cake met peonies en een titanium burst dus geen knalcake. Het effect is prima evenals de burst, ik durf zelfs te stellen dat het een van de beter peony cakes is.

Als je deze gekocht hebt met het idee dat het een knalcake (salutes cake) is dan zou het tegen kunnen vallen

Let wel dat dit wordt gezegd door een forumlid en niet door een doorsnee consument. Dan mag je toch wel verwachten dat je weet wat je hebt aangeschaft toch?

Back
Bovenaan