[WINACTIE] Vol karton Transbomber van Rubro! - WINNAAR BEKEND

Ik zou het op de volgende manier doen:
1 de immortal gold, niet te snel met hele mooie gouden boeketten
2 de mine Shell mayhem, waaiers doen het altijd goed
3 als afsluiting 2x de Transbomber voor het ultieme geweld.

Ik zou beginnen met Flash of the Gods, gevolgd door mijn favoriete Immortal Gold. Met deze box is het hele cakeboxen tijdperk begonnen voor mij, en nog altijd is hij zo goed! Als afsluiting zou ik dan twee keer de Transbomber schieten in V-shape. Ik denk dat de straat wel uitloopt!

Ik zou beginnen met de primal instinct vond ik een geweldige goud box afgelopen jaar. Vervolgens zou ik lekker door rammen met de transbomber champions edition. Om het af te sluiten met de transbomber toch elk jaar weer mijn ultieme favoriet in de straat en ook de buurt begint spontaan te juichen na deze box!! gewedig!

Dank rubro voor deze mooie prijsvraag!

1. CRASH BOX Dit om te beginnen met een doos met Spinners
2. GOLDEN MEDALS Om het goud van en Chaos aan te kondigen van de Transbomber
3. 2x Transbomber voor de ultieme final!

Ik zou beginnen (net als vele anderen) met
1. immortal gold om vast in het goud van de transbomber te komen!
2. daarna Event Flash Willow - PowerBox no.1 voor de afwisseling (maar toch ook goud en in combinatie met red ghost!
3. daarna 2 x Transbomber om erop los te rammen als afsluiter!

Gave actie Rubro!

Volgende schietlijst:
1. Transbomber Champions Edition
2. Crash Box
3. Transbomber

Beginnen met de Transbomber Champions Edition, omdat deze lekker lang duurt en dus van kan genieten. Voor de spinners de Crash Box erna en als laatst the beast Transbomber. Voor een heerlijke finale!!

Er is maar 1 gouden combo en die ga ik uitvoeren als ik de prijs zou winnen!

1. Transbomber
2. Transbomber
3. Transbomber

Chaos verzekerd en de buren steken hun vuurwerk wel een ander keer af want dat valt dan waarschijnlijk in het niet.

Met rubro een spektakel creëren is niet moeilijk, er zijn zoveel topboxen!

We starten met de Event Z-3 Horizon, prachtige Tails en Splitting Comets om de show mee starten, gevolgd door een mooi tempo flinke boeketten. Als volgt de Event 4-Season box, prachtige grote uitwerkingen met harde burst. Wisselend tempo heeft deze box waardoor geniet van de 4 seizoen. Daarna de topper van Rubro, de Transbomber. Een betere finale box is er niet, spektakel gegarandeerd.

1: Event Z-3 Horizon 104's
2: Event box 4 season's 100's
3: Transbomber 144's

Leuke prijsvraag !
Bij deze mijn lijstje
1:Shock Block box, gave box met mooie effecten en schietrichtingen
2:Gates of Detonation box, wat een bak en knallen !
3: Transbomber , de ultieme finalebak !

Bedankt voor het mogelijk maken !

Ik denk de EVENT BEST OF POWER BOX NO.1 EN NO. 2. Rustig beginnen, 1 voor 1 en daarna 2x de TRANSBOMBER tegelijk als dikke finale!

Eerst de enige echte classic; de immortal gold. Daarna de 4 seasons de spanning opbouwen en dan mooi hard afsluiten met de transbomber!

Ik zou gaan voor veel variatie en een wauw effect dus de lucht vullen en eindigen met een rammer!

Dus:
1. Event Immortal Gold
Even lekker goed warmdraaien met dikke gouden boeken.

2. Event Omnium
Veel variatie maar ook rust door een verschil in effecten en kleurrijk! Deze eindigt lekker met crackling waardoor de overgang naar de Transbomber soepel gaat!

3. De Transbomber
De rammer.. ik hoef hier geen woorden aan vuil te maken denk ik!

1. Zero tolerance
2. Event four seasons
3. Transbomber

Lekker rustig beginnen met de zero tolerance om vervolgens verder de snelheid op te bouwen met de four seasons en eindigen met de Transbomber.

Laatst bewerkt:
Allereerst bedankt, wat een gave actie! het zal gebeuren 2x de transbomber erbij in je collectie!

ik zou starten met de ANGRY RED HORNET goed de lucht vullen met red ghost effecten!
vervolgens de EVENT IMMORTAL GOLD erachteraan een overvloed aan echt grote mooie uitgewerkte gouden effecten!!
om vervolgens af te sluiten met 2x de TRANSBOMBER 1 complete finale met chaos in de lucht!!!

1. Event Immortal Gold
2. Event box 4 seasons 100's
3. Transbomber

en ook in begenoemde volgorde. Dit laat iedereen even stil in de straat hoor!:)

Het wordt natuurlijk een Rubro event en dan kan ik niet anders dan
01. Event best of powerbox 01
02. Event best of powerbox 02
03. Transbomber als event finale, trouwens wel even met de torch schieten en de boxen goed in elkaar laten over vloeien.

We gaan er nog jaren over praten...

we beginnen met de event horizon z3 vanwege het rustige tempo en de geweldige waaier Hierna de 6 elements verhoging tempo en heerlijke salvos en natuurlijk de transbomber als afsluiting heerlijke finale box!!!

Back
Bovenaan