Wat een toffe actie en prijs!
Ik zou beginnen met de Crash box.
Persoonlijk vind ik dit een prachtige box om mee te beginnen. Je wilt meteen de aandacht pakken van het publiek en dat doet deze box. Het pakt meteen de aandacht door het tempo. Niet te langzaam en niet te snel, perfect voor een eerste box. Tel daarbij de prachtige spinners wat echt een eyecatcher is en de mooie uitwerking van de boeketten en je hebt de perfect box om je show mee te beginnen.
Als 2de box kies ik voor de immortal gold.
Een box die qua tempo gelijkmatige/langzamer ligt, Voor mij perfect voor een 2de box als een soort rust moment. Juist hierdoor kan je nog beter genieten van de prachtige uitwerking van de gouden palmen, werkelijk schitterend! De opmars naar het eind is perfect in elkaar gezet en als de lucht goud kleurt komt er nog 1x de burst eruit. Hierdoor past die perfect voor de Transbomber.
Als laatste kies ik 2x de transbomber tegelijk.
De overgang van immortal gold naar de transbomber is prachtig door de laatste burst in de immortal gold en met de gouden palmen nog op je netvlies gebrand is het knallen geblazen in de finale! De transbomber is verruit mijn favoriet als finalebox. Wat een klasbak is dit zeg en dan ook nog eens 2 naast elkaar. Wat een geweld moet dit veroorzaken, Prachtig!