[WINACTIE] Vol karton Transbomber van Rubro! - WINNAAR BEKEND

Ik ben groot fan van de inmiddels klassieke Event boxen, dus ik zou beginnen met de 4 Seasons voor een spectaculaire opening. Daarna 6 Elements voor wat rust, gevolgd door 2x Transbomber als afsluiter. Ik denk dat het wel goed komt zo.

Ik zou zelf beginnen met de topper "Event box Immortal Gold". Daarna door met de box "Omnium". Daarna om de show helemaal af te maken. 2 keer de "Transbomber" tegelijkertijd aansteken!

Dus: Event box Immortal gold -> Omnium -> 2 keer Transbomber tegelijkertijd!

Geen enkel ander blok, ik zal de transbomber per drie schieten, voor ieder jaar dat het box van het jaar geworden is 1. Een uniek product, wat in de straat fenomenaal presteert.

Wat een top actie weer!!

Ik zou beginnen met de 4 Seasons, daarna de Immortal Gold en daarna de Transbomber. Een show die al jaren mee gaat en dat ook nog jaren kan doen!!

Als eerste de EVENT IMMORTAL GOLD 100'S
Mooi rustig beginnen, ik hou van goud!
Daarna de EVENT BOX 4 SEASONS 100'S, al jarenlang plezier van en blijft een topper!
Als finale dan de 2 Transbombers, buurtfeest is dan compleet!!!!!

Wat mij betreft zou ik als eerste de Transbomber Champions editie combineren met de normale transbomber en de crash box. Dit om een totale chaos te creëren als een finale in de straat. Eerst de Transbomber Champ editie alleen aansteken, daarna richting de finale van de champ editie beide andere boxen aan te steken(de transbomber en de crash box. Wel een stukje uit elkaar om een zo breed mogelijk effect te krijgen. De crashbox heeft net weer andere effecten(spinners) en beide champ en normale editie hebben veel crackling voor de chaos. Vult elkaar perfect aan.

Als eerste de event flash Willow power box no. 1

Als tweede de event palm beach power box no.2

En dan als laatste de transbombers. :bonk:

Ik zou voor de volgende twee boxen kiezen in combinatie met de Transbomber:
1.Epic Showdown
2.Angry Red Hornet
Wat betreft de volgorde zou ik ze allemaal tegelijk afvuren. Het geweld van de Transbomber in combinatie met de rode gloed (en swimmers) van de Angry Red Hornet en aangevuld met het prachtige goud en cracklingbloemen van de Epic Showdown zouden dit tot een combinatie van jewelste maken! 😎

Mooie prijs:

1.CRASH BOX 100'S Rustig begin met mooie spinners.
2.ULTIMATE MYTHOLOGY BOX een boxje met wat meer tempo en verschillende shapes voor de afwisseling.
3.TRANSBOMBER om het tempo nog verder op te voeren en te eindigen met een klapper van een finale.

1. Crash Box - Aandacht trekken door chaos te creeëren met vette spinners
2. Angry Red Hornet - Doorrammen met een single-effect box
3. Transbomber - Afsluiten met één van de grootste rammers op de markt :)

1: Event Omnium
2: Angry Red Hornet
3: 2x Transbomber

Rustig en sierlijk beginnen met de event omnium door de verschillende schiet richtingen en effecten. Daarna wat tempo erin gooien met de Angry Red Hornet om vervolgens de straat weg te blazen met twee Transbombers!

Wat een toffe actie en prijs!

Ik zou beginnen met de Crash box.
Persoonlijk vind ik dit een prachtige box om mee te beginnen. Je wilt meteen de aandacht pakken van het publiek en dat doet deze box. Het pakt meteen de aandacht door het tempo. Niet te langzaam en niet te snel, perfect voor een eerste box. Tel daarbij de prachtige spinners wat echt een eyecatcher is en de mooie uitwerking van de boeketten en je hebt de perfect box om je show mee te beginnen.

Als 2de box kies ik voor de immortal gold.
Een box die qua tempo gelijkmatige/langzamer ligt, Voor mij perfect voor een 2de box als een soort rust moment. Juist hierdoor kan je nog beter genieten van de prachtige uitwerking van de gouden palmen, werkelijk schitterend! De opmars naar het eind is perfect in elkaar gezet en als de lucht goud kleurt komt er nog 1x de burst eruit. Hierdoor past die perfect voor de Transbomber.

Als laatste kies ik 2x de transbomber tegelijk.
De overgang van immortal gold naar de transbomber is prachtig door de laatste burst in de immortal gold en met de gouden palmen nog op je netvlies gebrand is het knallen geblazen in de finale! De transbomber is verruit mijn favoriet als finalebox. Wat een klasbak is dit zeg en dan ook nog eens 2 naast elkaar. Wat een geweld moet dit veroorzaken, Prachtig!

Back
Bovenaan