Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lastig, kleuren zien er goed uit. Burst klinkt ook niet verkeerd. Wat vinden jullie tegenvallen dan?
Het geluk aan jou zijde, heb hier een karton van gekocht a 9 pakjes x €15,-Wordt nou niet echt bepaald vrolijk van het filmpje, maar ja... nu kan het er alleen maar beter op worden
Afwachten maar...
Ben het met je eens, ben aan het kijken of er wat te regelen valtvolgens mij is het meer hopen dan denken, dat ‘in de straat zullen ze beter over komen’. Zoals eerder gezegd, ik heb een paar dagen terug een ‘straatervaring gehad’ (20m afstand) en deze zijn echt heel wat minder dan de Eccentric Shots en Big Chill, qua alles.
Voor de zekerheid toch maar 2 pakketjes besteld, eentje om weg te stoken dit jaar en eentje dat een extra jaartje kan uitdrogen. Kan het verschil gelijk worden beoordeeld.
Wat wel zo is, heb ik zelf reeds meerdere malen mogen ondervinden, beeldmateriaal zegt lang niet alles (geluidskwaliteit/kleurenintensiteit). Live-ervaring kan vele malen positiever zijn? Het wordt afwachten...