Bombardos

Lastig, kleuren zien er goed uit. Burst klinkt ook niet verkeerd. Wat vinden jullie tegenvallen dan?

De burst kon mij op 20-25 meter afstand echt niet laten kwispelen. Daarnaast viel ook de grootte van de boeketten tegen, in vergelijking met bijvoorbeeld de Eccentric Shots vorig jaar (en de filmpjes van de Big Chill / Fall Out van vandaag).

Laatst bewerkt:
Het geluk aan jou zijde, heb hier een karton van gekocht a 9 pakjes x €15,- :bonk: Wordt nou niet echt bepaald vrolijk van het filmpje, maar ja... nu kan het er alleen maar beter op worden :) Afwachten maar...

Jammer... Heb mijn bestelling geannuleerd en er een ander product voor uit gekozen met een kleine bijbetaling. Van 3 karton in bestelling naar 1 in de straat:bonk: (Eccentric, Memorial, Bombardos).

Burst en kleuren komen op film wel erg gaaf over, maar de effecten ogen wat klein helaas.

De effecten komen misschien wat klein over, maar ook dit zal in de straat een topper zijn i.v.m. de afstand dan tot de producten. Daarnaast, de kleuren vind ik erg gaaf en de burst is zo te horen prima. Ik vind ze nog steeds goed en stook ze met plezier weg!

Toch maar 1 setje proberen en lekker wat jaartjes in de bewaarbox leggen. Vooral de kleuren / effect vindt ik gaaf. En zoals Djaimy al zegt, in de straat zullen ze beter overkomen.

volgens mij is het meer hopen dan denken, dat ‘in de straat zullen ze beter over komen’. Zoals eerder gezegd, ik heb een paar dagen terug een ‘straatervaring gehad’ (20m afstand) en deze zijn echt heel wat minder dan de Eccentric Shots en Big Chill, qua alles.

volgens mij is het meer hopen dan denken, dat ‘in de straat zullen ze beter over komen’. Zoals eerder gezegd, ik heb een paar dagen terug een ‘straatervaring gehad’ (20m afstand) en deze zijn echt heel wat minder dan de Eccentric Shots en Big Chill, qua alles.
Ben het met je eens, ben aan het kijken of er wat te regelen valt

Voor de zekerheid toch maar 2 pakketjes besteld, eentje om weg te stoken dit jaar en eentje dat een extra jaartje kan uitdrogen. Kan het verschil gelijk worden beoordeeld.

Wat wel zo is, heb ik zelf reeds meerdere malen mogen ondervinden, beeldmateriaal zegt lang niet alles (geluidskwaliteit/kleurenintensiteit). Live-ervaring kan vele malen positiever zijn? Het wordt afwachten...

Voor de zekerheid toch maar 2 pakketjes besteld, eentje om weg te stoken dit jaar en eentje dat een extra jaartje kan uitdrogen. Kan het verschil gelijk worden beoordeeld.

Wat wel zo is, heb ik zelf reeds meerdere malen mogen ondervinden, beeldmateriaal zegt lang niet alles (geluidskwaliteit/kleurenintensiteit). Live-ervaring kan vele malen positiever zijn? Het wordt afwachten...

Die live-ervaring, waarover je spreekt, is juist wat enkelen (onder wie ik) hierboven hebben gedeeld. Torrr is de enigste positieve uitzondering, die de teleurstellende regel bevestigt. :p Gelukkig verschillen meningen en ik hoop oprecht dat iedereen die ze gekocht heeft er veel plezier mee gaat beleven over ruim 2 weken.

Om even terug te komen op m'n mening van vorige week (deze was niet heel erg inhoudelijk) Ik vond ze erg matig, cat.3 single shots moeten naar mijn idee echt wat toevoegen in vergelijking met cat2 single shots. Dat vond ik bij deze tegenvallen, het effect opzich zelf was prima, maar de burst en boeket waren magertjes.

Sorry maar dit ziet er nog slechter uit. Waar de productiefilm vanaf WECO nog een "knetterstaart" had, is dat helemaal verleden tijd...

Heb ook de bestelling geannuleerd. Zag ze op de demo van Hendrik in Ermelo. Een goede cake heeft een betere spreiding.. burst klonk mooi dof maar het boeket was gewoon erg mager en jammer dat de tail er niet bij zit.

Nu heb ik nog nooit een vuurwerk bestelling geannuleerd. Nu wel gezien de matige uitwerkingen op de demofilmpjes. Voor het bedrag waar ik deze voor gekocht heb haal ik liever big chills.

Word over geld terugstorten normaal gesproken moeilijk gedaan?

Back
Bovenaan