Het weer op 31 december en 1 januari!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is nog zo ver weg dus niet te veel blind staren op zulke runs, elke weer site zegt weer wat anders, buienradar geeft juist weer een rustige aanloop weer richting de jaarwisseling

Nou... doe die kaarten maar snel de prullenbak in. Die hoef ik niet :no:
Verder zie ik dat de gfs en Ecmwf het nog niet met elkaar eens zijn voor de komende periode. Ben benieuwd wat het gaat worden jongens :holland:

Weerbericht 31-12

Ijskoud -5 en amper wind.

Dan is het tenminste ook droog!

Flink pak sneeuw met de jaarwisseling is ook al even geleden.

Dus 10 cm sneeuw erbij.

Einde weerbericht.

Ik neem genoegen tot maximaal windkracht 4 en een beetje regen, als het uiterste slechte weer. Ben benieuwd wat het dit jaar gaat worden.

31-12 verschijnt in de pluimen! Heeft weinig waarde, maar vooralsnog lijkt het iets droger en wat rustiger qua wind te worden na de kerstdagen.

75530C84-75BE-4DF1-B04F-0398635F634C.jpg
179EA7E1-6D10-49D8-A053-6F589696FAA8.jpg

Laten we het hopen zeg, en laat dan ook meteen de temperatuur weer iets zakken. Kan hier vd week een graad of 15 worden, dat is echt helemaal shit in deze periode.

Ja ieder jaar zeg ik, ruim van te voren, dat ik me dit jaar niet eerder dan rond tweede kerstdag na de update van DavidH druk ga maken..... Helaas ook dit jaar weer NIET gelukt! #stress

het meest stressvolle topic! vanaf nu weer elke dag het bekijken en elke dag weer tot de conclusie komen dat het toch nog veel te ver weg is om te voorspellen.

Met deze temperaturen heb ik echt ook totaal geen kerst/december gevoel. Voelt net alsof de herfst pas kort begonnen is..

Yup zeer herkenbaar, het is dat het vroeg donker is en veel mensen sfeerverlichting buiten hebben, maar het liefst vorst of sneeuw in december om het gevoel compleet te maken. Ik stel voor de feestdagen in januari plaats te laten vinden haha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan