Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Alle sites van de Outlet in de gaten houden want er zijn echt nog wel toppers te vinden voor een freak prijs zoals de brasilian box van pangu voor €79 in de super scherpe week actie Outlet Assen.
Volgens mij kan je bij de outlet alleen op 1 en 2 januari niet terecht en voor de rest het hele jaar door. Correct me if i'm wrong.Tot wanneer is er te bestellen via de webshop?
Volgens mij kan je bij de outlet alleen op 1 en 2 januari niet terecht en voor de rest het hele jaar door. Correct me if i'm wrong.
Volgens mij kan je bij de outlet alleen op 1 en 2 januari niet terecht en voor de rest het hele jaar door. Correct me if i'm wrong.
Vraagje: Wanneer komt de verzamelbon?
Doen ze hier niet aan,ze zijn wel gewend dat je met een stapeltje papieren aan komt lopen.
Ok, ik meen ergens gelezen te hebben dat hier ook nog een verzamelbon kwam.
Maar waar het mij meer omgaat: Als ik kom op het tijdvak van mijn eerste bestelling kan ik wel gewoon alle bestellingen afhalen toch? Ookal zijn dat verschillende tijdvakken.
Ok, ik meen ergens gelezen te hebben dat hier ook nog een verzamelbon kwam.
Maar waar het mij meer omgaat: Als ik kom op het tijdvak van mijn eerste bestelling kan ik wel gewoon alle bestellingen afhalen toch? Ookal zijn dat verschillende tijdvakken.
Vraagje: Wanneer komt de verzamelbon?
Dus het werkt vanaf begin januari wel, waardoor het volgend jaar wel werkt?Deze functie was ons beloofd in het nieuwe systeem, echter kwam dit nieuwe systeem pas in oktober in plaats van begin van het jaar. Als we gingen overstappen zouden alle orders een nieuw nummer krijgen. Dat is garantie voor problemen, dus we hebben het zo gelaten. Wel hebben we een nieuwe methode voor de pakbonnen waardoor orders sneller gepakt kunnen worden.
De gewilde bomb assorted staat ook weer bij de pakketten..
De gewilde bomb assorted staat ook weer bij de pakketten..
Voorraad 0 helaas
In Haulerwijk gewoon beschikbaar
Deze functie was ons beloofd in het nieuwe systeem, echter kwam dit nieuwe systeem pas in oktober in plaats van begin van het jaar. Als we gingen overstappen zouden alle orders een nieuw nummer krijgen. Dat is garantie voor problemen, dus we hebben het zo gelaten. Wel hebben we een nieuwe methode voor de pakbonnen waardoor orders sneller gepakt kunnen worden.
Maar alles op 1 moment ophalen kant toch wel?