Poisonous Panther

titanium

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 04640
Artikelnaam: Poisonous panther
Netto kruitgewicht: 1872 gram
Aantal schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: Overweldigende box van 144 schoten. De nieuwste kleuren zijn verzameld in deze compound, eindigend in een gigantische finale.
Max. tube diameter: 25mm
Tijdsduur: 77 sec.
Stijghoogte: 15-20 meter
Kartoneenheid: 1
Adviesprijs: € 120.00
O.a. te koop bij: Intratuin.nl

04640_poisonous_panther.jpg

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die namen lijken tegenwoordig uit een random name generator te komen :bonk:. Vind de laatste twee cakes wel leuk.

En ook deze erg goed. Halverwege cake 1 begonnen met filmen, zat nie op te letten hahah

Gisteren geschoten bij de Vuurwerk Bunker.
Geen hele bijzondere box. Redelijk voorspelbare opbouw en standaard effecten. Pluspunt zijn de zilveren blinkers, die bijzonder lang doorknipperen. Ook de crackling finale á-la Transbomber geeft goed gas erop. Maar 120 euro vind ik hem niet waard.

Mien himmel, die kooien soms; spanbanden met ijzerdraad aan de kooi vast en die 2 delen ook weer met mini maar dikke draden aan mekaar... Kun je zo bijna niet aan de onwetende burger meegeven die om 00u die doos openmaakt (ja staat in Duits wel bovenop, alsnog...). Kijk ik de importeur niet op aan, wel die compleet doorgeslagen NL overheid en hun organen. Wel had Lesli een lont bovenop zo'n compound mogen doen, nu wordt het nog zoeken ín de doos... Hoe lost de onervaren burger dít dan weer op?

Verheug me enorm op deze bak trouwens, beauty op alle films :D

Heb deze x2 mogen zien, maar wat een geweld. Deze lijn van Lesli is top! En ja die kooien en lont moeten ze wel wat aan doen.

Back
Bovenaan