Unity of Lights

Hier ook maar 1 van besteld, kan mooi achter de I've got the power aan. Kan ik meteen een mooi vergelijk maken.

Heb verleden jaar de "I have got the power" en "Tropical Nights" kunne kopen voor een spotprijs, deze box is een vergelijkbare....
Wordt nog niet veel aangeboden op sites.
Je mocht toch geen namen noemen van sites?

Heb verleden jaar de "I have got the power" en "Tropical Nights" kunne kopen voor een spotprijs, deze box is een vergelijkbare....
Wordt nog niet veel aangeboden op sites.
Je mocht toch geen namen noemen van sites?

Je mag gewoon een winkel noemen hoor

Ook maar besteld.
Lijkt me een leuk blokje en vergelijkbaar met de pangu blokjes waar ik zo blij van werdt de afgelopen jaren.

Wauw!

Heel erg leuk bakje.
Mooi variërend.
En ik vind hem helemaal niet duur.

Hebbennnn...

Echt een super gaaf blokje, veel variatie , lekker tempo en dat uit 500 gram. Gefilmd tijdens de demo van Orthen met mijn mobiel

Vond dit een van de toppers bij Orthen. Voor een 20mm is burst en spreiding dik in orde. Vooral de crackling aan het einde en ook de salutes zijn gewoon prima.

Echt een goeie 20mm pot, jammer van de hoge prijs maar voor een euro of 25 pak ik er zeker een paar mee volgend jaar.

Leuk blokkie voor 20mm zeer dik, 1 van de betere nieuwkomers van Evolution Fireworks naar mijn mening.

Machtig mooi blokje! Mooier dan de Punisher wat mij betreft, met name het tempo en de afwisseling spreekt mij aan. Top blokje!

Back
Bovenaan