Hellfire Thunder

Hele leuke cake maar meer dan 15 euro vind ik deze niet waard.

Huh? 15 euro? Dat is het niveau Raw Whistler van Zena... deze is (zeker in het echt) toch echt wel een paar niveautjes hoger. 25 euro zou ik een prima prijs vinden, ook in lijn met bijvoorbeeld The Gunner, Sky Screamer, Tropic Scream etc. Daar komt deze qua kwaliteit ook zeker in de buurt.

Er is tegenwoordig een behoorlijk groot aanbod van hoge kwaliteits spulletjes, januari beginnen met inkopen en niet te gretig zijn. Beetje joods. Dan krijg je tegenwoordig echt veel voor je centen.

Staat natuurlijk wel tegenover dat het jarenlang de omgekeerde wereld is geweest en je 60 euro voor je 500 grammer betaalde.

Cake komt prima over op film wat mij betreft. Fluit is prima, boeket is een leuk extra. Voor de adviesprijs wat aan de prijzige kant, maar in veel winkels voor een aantrekkelijke prijs verkrijgbaar! :thumbsup:

Zeker een leuke cake hoor, niets mis mee. Prijs is inderdaad te hoog, maar kwalitatief is het gewoon een mooie cake.

Dit was een gaaf ding die rauwe fluiters deden het erg goed. Alleen hij was wel erg snel voorbij voor die prijs zou ik hem niet nog een keer nemen.

Mee eens. Ook de mines zijn een mooie toevoeging. Echter krijg je te weinig voor wat je betaalt. 10 euro max heb ik voor zoiets over.

Mee eens. Ook de mines zijn een mooie toevoeging. Echter krijg je te weinig voor wat je betaalt. 10 euro max heb ik voor zoiets over.

Dus geen enkele cake met rauwe fluiters in jouw collectie komend jaar neem ik aan?

Ieder zijn smaak en mening, maar 10 euro voor een (bijna) 500 grammer met een relatief duur effect, is niet heel realistisch, toch?

Back
Bovenaan