Secret Salute

Vorig jaar was een karton zalig! En ik heb het zelfde idee. 2x Special 5 met een karton secret er achter aan.

Ook hier staat deze topper komend jaar per 16 te blazen. Is twee jaar geleden prima bevallen per 5, op de importeursdemo zag hij er ook weer erg goed uit. Kan niet missen deze cake in de collectie.

En ik kon de verleiding weer niet weerstaan toen ik een bezoekje deed aan mijn vuurwerkdealer. Toch maar weer 2 stuks aan mijn collectie toegevoegd. Heerlijke stookcakes voor in de vooravond.

Was matig inderdaad, heel anders dan ik hem in de straat heb gehad. Blij dat ik, als het goed is, de 2018 versie krijg. Die klapte er goed op los en vulde de lucht goed.

Dat ziet er niet goed uit, wat jammer. Vond deze de laatste jaren toch prima presteren en mede daarom een behoorlijk aantal van besteld. Afwachten welke batch er komt dus...:cry:

Deze is inderdaad echt om te huilen geworden.
Ik zei na afloop van de demo bij Kuiper al tegen Pyroguy dat inmiddels het ontbreken van de burst de reden is dat hij Secret Salute heet.
En een goed bewaard geheim is het.

Eddy.

Dat ziet er niet goed uit, wat jammer. Vond deze de laatste jaren toch prima presteren en mede daarom een behoorlijk aantal van besteld. Afwachten welke batch er komt dus...:cry:

Balen man, ziet er idd slecht uit dit. En al weet je dat er goede batches in omloop zijn zou ik het iig de volgende keer wel laten deze te bestellen. Te onzeker

Daarom hadden wij hem weer eens opgenomen in het assortiment. Laatste keer dus :bye:

Back
Bovenaan