mikeole
VWC lid
Goed ideeGewoon niet schieten op een demo.
Lekker een verrassing voor oudjaar.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goed ideeGewoon niet schieten op een demo.
Lekker een verrassing voor oudjaar.![]()
Goed idee![]()
Helemaal prima! maar kunnen jullie wel bevestigen dat die binnen is? dat die niet geschoten word prima maar zo vind ik het zelf wel spannend worden.....Goed idee![]()
Ik verwacht dat deze bak hoe dan ook prima chaos gaat worden. Daarbij maak ik me door het type effect bij deze bak sws al minder zorgen. Enige slag om de arm is een maandagochtend batch waar serieuze productiefouten inzitten maar even de kruitstress terzijde is dat risico normaal niet heel groot.
Eens.. Als ze het comet gedeelte van hun naam waar maken en richting de maan gaan word ik idd ook niet heel vrolijk. Al zou 10m extra stijghoogte bij mij wel onder het kopje 'maandagochtend batch met serieuze productiefouten' vallen
Overigens zou ik zelf natuurlijk ook best een filmpje willen zien zonder krekels![]()
Wat voor nieuws wil je horen dan? De container word morgen gelost.
Joh, die mannen hier hebben allemaal kruitstress.
Schiet even ergens op een weiland een mini showtje met nr 1 tot 5 en film het.
Als dat teveel moeite is dan wil ik dat ook wel voor je uitvoeren.
Kan ik die van mij niet alvast ophalen dan, zijn ze tenminste droog!Helaas Happiness. De bunkers van katan zijn vol. Ze zetten ze buiten neer, dus hopen dat het droog blijft ...![]()
De eerste batch van dit product is al vóór december uitverkocht. De tweede lading is (naar mijn idee) ook al goeddeels uitverkocht in de voorverkoop. Waarom zou een winkelier hiervan een exemplaar schieten bij een demo, als vrijwel alle voorraad al verkocht is? Die demo is écht niet nodig om dit product kwijt te raken! Dat heeft Katan ook wel door. Als ik winkelier was, zou ik dit product zeker niet in mijn demo zetten. Met misschien tien stuks vrije voorraad, ben je daar zó doorheen! Dat levert je alleen maar gefrustreerde klanten op die hem niet meer kunnen bestellen nadat ze de box bij de demo hebben gezien.
Dan zou ik hem eerder verwerken in een finale van een demonstratie, niet als verkoopproduct benoemen.