Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
We moeten hier met zn alle bovenop zitten. Deze journalist lijkt een dubbele agenda te hebben. Dit soort initiatieven moeten we scherp op blijven, we hebben afgelopen periode al succes gehad met tegenacties dus dit meldpunt zal er ook aan gaan geloven!!!
Journalastiek behoort toch neutraal te zijn en niet beinvloedbaar te zijn door eigen mening en overtuiging??[/QUOTE
Tsja, misschien in de perfecte wereld...
Geloofwaardigheid door feitelijke waarheden is daar minstens zo belangrijk bij.
Het artikel is offline gehaald!![]()
Het artikel is offline gehaald!![]()
Wat jammer! Heb ik net voor Jan Joker een mail gestuurd![]()
Wat jammer! Heb ik net voor Jan Joker een mail gestuurd![]()
Vanzelfsprekend!
‘Beste redactie,
Hierbij wijzen wij u op de ‘knallenkaart’ en het artikel van Maartje Huijben op 08-12-19 16.48u.
Het kaartje lijkt met slechte software in elkaar geflanst te zijn en is alles behalve representatief en derhalve alles behalve serieus te nemen.
Er zijn reeds meldingen gedaan op zee, de oceaan, Afrika enz enz, met daarbij zeer onbehoorlijke teksten.
Een dergelijke kaart is alleen waardig als er goede controle op is, wat echter een dagtaak voor Maartje zal zijn.
Derhalve zijn haar ‘knallenkaart en artikeltje’, nu niet meer dan kansloze stemmingmakerij en goedkope journalistiek.
Vriendelijke groet,’
FireWire, prachtig verwoord, lekker om zo eens je gram te kunnen halen en die anti zieltjes de hoek in te sturen!
Safe hem maar, want die kan je vast nog wel ‘ns deels gebruiken.![]()
Denk dat het eerder een probleem was met het vergaren van data wat niet zomaar mag (AVG) en daarom het artikel offline is gezet en niet zo zeer de kritiek die is geuit vanuit de pyro community.
Alsof een krantje ooit na negatieve reacties iets offline gooit, zeker deze krant die het er een sport van maakt om vuurwerk in kwaad daglicht te stellen.
In deze kaart zitten denk ik verrassend weinig AVG elementen, namelijk persoonsgegevens.Denk dat het eerder een probleem was met het vergaren van data wat niet zomaar mag (AVG) en daarom het artikel offline is gezet en niet zo zeer de kritiek die is geuit vanuit de pyro community.
.
Wacht maar, dalijk stat er ineens een verbeterde versie online.