Totaal vuurwerkverbod is onafwendbaar

Hehe tja.. Jij hebt toch ook altijd je alles omvattende mening paraat? Uitroeien is niet helemaal het juiste woord maar het punt is duidelijk. We moeten sowieso van die (semi) communisten af en dan niet alleen om onze hobby. Stel je voor dat de rest van NL zo achterlijk word als Amsterdam. DDR 2.0. Te bizar. Dus uitroeien is opeens niet eens zo een vreemd woord..

het is maar net hoe je het zelf wil opvatten. Je kan ze natuurlijk allemaal tegen de muur zetten en dan zeggen dat je ze aan het uitroeien ben. Maar je kan ook je stem laten horen en zorgen dat die linkse kliek verdwijnt of krimpt. Resultaat is zelfde gewoon weg met die linkse dictatuur hoe men het voor zich zelf wil doen laat ik ieder voor zich.

Er direct vanuit gaan dat het om de kogel gaat klinkt voor mij ook een beetje links in de oren. Zodra iemand wat zegt waar links het niet mee eens is dan ben je extreem rechts met dergelijke vooroordelen van dien.

Je hebt links en je hebt rechts en daarbij heb je extreem links en rechts en die laatste 2 keur ik beide af en als ik heel eerlijk ben en als je erin beetje verdiept dan begint de hedendaagse (lokale)politiek beetje op extreem links te lijken. Daar kan niemand het mee eens zijn extreem hoort niet in dit land. tenzij het vuurwerk is! extreem hard knallen hahahah

We hebben al jaren en jaren een rechts kabinet. Snap nooit waarom zoveel mensen claimen dat de Nederlandse politiek zo links is.

We hebben een links liberale regering die momenteel Groenlinks beleid uitvoert. Is dat rechts?

Alle partijen in het Nederlandse kabinet op dit moment zitten op dit moment in het politieke spectrum in het rechts conservatieve vlak. Alleen d66 zit in het rechts progressieve vlak. Geen enkele kabinets partij zit in het linkse spectrum.
Groenlinks zit niet eens in dit kabinet en zijn beleid wordt ook niet uitgevoerd door d de regering.
Wat jij zegt is simpelweg niet waar en wordt op internet wel altijd breed verkondigt.

Alle partijen in het Nederlandse kabinet op dit moment zitten op dit moment in het politieke spectrum in het rechts conservatieve vlak. Alleen d66 zit in het rechts progressieve vlak. Geen enkele kabinets partij zit in het linkse spectrum.
Groenlinks zit niet eens in dit kabinet en zijn beleid wordt ook niet uitgevoerd door d de regering.
Wat jij zegt is simpelweg niet waar en wordt op internet wel altijd breed verkondigt.

Het huidige beleid in de EU en ook NL gaat richting een Sovietistische staat. De uitkomt over 30 jaar wordt dezelfde als die van Mao China, maar dan in het kwadraat.. Maar dat is dat dan alvast rechts? Net als het eigenlijk linkse NSDAP of zo?

Sorry we dwalen een beetje af: Een vuurwerkverbod is onafwendbaar.

VVD is officieel rechts maar de PVV en FVD zijn verder de enige andere rechtse partijen en op dit moment een minderheid. Daardoor gaat het bij de besluitvorming (ook onder invloed van overwegend linkse EU) vaker over links dan over rechts. Het gevoerde beleid kan ik met geen mogelijkheid rechts noemen.

On topic: gelukkig is er nog net genoeg tegenstand om een vuurwerkverbod te vertragen. Er wordt wel telkens weer een schaaf overheen gehaald dus ik hoop dat die beroepszeikers een keer gestopt worden. In ieder geval hartverwarmend om te zien dat 'ons' kamp eindelijk ook een vuist lijkt te kunnen maken.

Het huidige beleid in de EU en ook NL gaat richting een Sovietistische staat. De uitkomt over 30 jaar wordt dezelfde als die van Mao China, maar dan in het kwadraat.. Maar dat is dat dan alvast rechts? Net als het eigenlijk linkse NSDAP of zo?

Sorry we dwalen een beetje af: Een vuurwerkverbod is onafwendbaar.

Je maakt hier een hele hoop statements waar ik graag de discussie over aanga, maar inderdaad we dwalen af dus ik zal mijzelf inhouden haha.

Ontopic :)

Dit jaar kan je het voorbeeld zien in Duindorp en Scheveningen wat er gaat gebeuren als er een totaal vuurwerkverbod komt in Nederland. Alleen maar meer ellende, vernielingen en rellen.

Dit jaar kan je het voorbeeld zien in Duindorp en Scheveningen wat er gaat gebeuren als er een totaal vuurwerkverbod komt in Nederland. Alleen maar meer ellende, vernielingen en rellen.

Ik snap zeker wat je bedoeld maar er moet ook wel een kant tekening gemaakt worden bij dit verhaal. Oudjaar in denhaag is altijd een andere jaarwisseling dan in de rest van nl. Den haag houd zich stevig aantradities. Fik stoken vuurwerk stoken autos opstoken eigenlijk is het daar altijd onrustig met oudjaar. Het zijn mensen die graag hun eigen ding doen in bepaalde wijken en daar moet geen politie in de buurt komen want dan is het feest. Het is misschien te gek voor woorden maar ergens vind ik het toch ook wel weer mooi.

De reactie op verbieden van fik stoken snap ik dan ook wel maar ik zie de mensen nu ook weer niet massaal de straat op gaan in de rest van nl als er een verbod komt. 9 van de 10 zal thuis blijven en die ander zal herrie schopppen maar dat doet men ook als er wel vuurwerk is. Wanneer het wel fout gaat is als ze mensen massaal naar grote shows willen lokken dan gaat het simpelweg fout vanwege de groepen mensen en drnk.

Heel eerlijk? Eerste jaar komen er overal shows tweede jaar word de helft weg bezuinigd of niet gehouden omdat er vorig jaar geen hond kwam en zit dus iedereen thuis dus is er niks aan de hand buiten. Tenzij je in duindorp woont dan betwijfel ik die rust ��

Back
Bovenaan