Samenwerking met Sven&Koen

Als je werkelijk denkt dat door mensen als Sven en Koen de traditie naar de haaien gaat zit je er gewoon helemaal naast. Deze traditie, zoals vele andere, gaat naar de haaien omdat wij als mensheid niets meer van elkaar kunnen hebben en elkaar niets meer gunnen. We kunnen alleen nog maar zeiken op elkaar en zodra we een beetje overlast hebben moet het verboden worden of er komen strengere regels. Festivals, zwarte piet, roken en ook vuurwerk om maar wat te noemen. Ook als vuurwerk alleen tussen de afgesproken tijden werd afgestoken, er geen illegaal vuurwerk meer is en niemand meer stunt komt dat verbod er vroeg of laat. Er blijft namelijk altijd wat te zeiken. Wij hebben het verder zo goed in dit land dat er weinig grote problemen zijn en dus gaan we ons om onzin druk maken.

Vooral het laatste stukje heb je gelijk in, er komt zelfs verdeeldheid onder ons. Gehele mensheid wordt tegen elkaar uitgespeeld, media hersenspoelt en social media helpt daarin mee, kloven ontstaan er tussen bevolkingsgroepen en door bepaalde social media platforms zijn we de gehele dag in staat om maar over van alles te discussiëren en ons ongenoegen te uiten.

In van alles neemt het steeds extremere vormen aan, kwestie van tijd voordat ook in Nederland eens goed de pleuris gaat uitbreken.

Ik heb helemaal niets met dit soort samenwerkingen. Dit soort mensen zijn geen liefhebbers dus kan het enkel verkeerd uitpakken. Iedere importeur die met YT in de weer gaat maken een flinke mis stap vind ik.

Gelijk heb je Wesley, volgens mij zijn de trouwe aanhangers van deze gasten jongetjes van 12 jaar. Nou maakt vuurwerktotaal wel veel reclame voor dat matje van welgeteld 1 euro. Nou vuurwerktotaal als ik jullie was zou ik een container extra laten komen van die matjes. Dus reclame geslaagd. Ik gun iedereen hun geluk en vuurwerk, maar deze gasten, die eerst offline gaan omdat Ruben gepakt was en nu weer doorgaan vind ik gewoon schijnheilig. Ik vind persoonlijk dat geen 1 importeur ytbers nodig heeft. Het gross van de aanhangers van deze gasten is cat1 waardig. Heb ook geen zin meer in te typen hahah kan wel uren doorgaan. Punt is vuurwerk is van ons en niet van de YouTube gang die maar denken dat ze altijd en overal mogen stoken op jullie kosten(importeurs)

Dat er importeurs zijn die de regels aan hun laars lappen. Hoe komen die jongens aan dit vuurwerk? Niet gekocht. Door deze smoesjes prik je zo door heen. Enzo Knol krijgt een pallet terwijl maximaal 25 kg is toegestaan. Al deze dingen zijn gewoon een slecht voorbeeld. Juist de importeurs moeten zich voorbeeldig gedragen.

Nee dat doen ze.....
Not.
Compound boxen op de markt gooien die toch met elkaar gekoppeld moeten worden.
Dus meer dan 25 kg.

"Vuurwerk is van ons?" Geloof je dat echt? Vuurwerk is van iedereen, van miljoenen mensen die ieder jaar met plezier vuurwerk afsteken. Van de huisvader die met zijn zoontje een meterpakketje koopt tot en met de freaks hier op VWC en ja vuurwerk is ook van de 15 jarige puber die wel eens een thunderking verkeerd afsteekt. Die worden ook volwassen en begrijpen dan dat het zo niet hoort.Het is alleen maar goed dat Sven en Koen door de deal met vwt tot inkeer zijn gekomen en nu aan hun volgers laten zien dat je thunderkings rechtop zet. Pubers nemen meer van hun aan dan van ouders of de overheid. Ja ze hebben het in het verleden niet zo nauw met de regels genomen, mooi toch dat dat nu beter gaat?

Wat ik schijnheilig vind zijn heel veel posts in dit topic. Allemaal een wijzend vingertje maar ik gok toch dat de meeste meer dan 25KG in huis hebben liggen en ik ben ervan overtuigd dat de meeste in hun jonge jaren het ook minder nauw met de regels namen dan nu maar je inleven in een ander is er niet bij. Als je het echt zo nauw met de regels neemt moet je je morgen uitschrijven van vwc. Illegaal vuurwerk wordt hier in verschillende topics immers verheerlijkt. Dus wat maakt vwc beter dan een youtubekanaal?

Ok, dan vind je dus het halve forum walgelijk aangezien er hier veel in hun jonge jaren vast wel eens vuurwerk niet helemaal volgens de regels hebben afgestoken of wat illegaal vuurwerk hebben afgestoken of niet aan de afsteektijden gehouden. Dat van Enzo was gewoon een beetje dommig onwetend gedrag zonder over de gevolgen na te denken, maakt voor mij iemand niet een walgelijk mens.

Ah, nu stunten Sven en Koen niet, zijn ze een goed voorbeeld voor hun volgers en dan is het nog niet goed. Dan zijn het ineens moraalridders. Mensen, zeker jonge mensen, mogen geen fouten maken en het daarna beter doen?

Als je werkelijk denkt dat door mensen als Sven en Koen de traditie naar de haaien gaat zit je er gewoon helemaal naast. Deze traditie, zoals vele andere, gaat naar de haaien omdat wij als mensheid niets meer van elkaar kunnen hebben en elkaar niets meer gunnen. We kunnen alleen nog maar zeiken op elkaar en zodra we een beetje overlast hebben moet het verboden worden of er komen strengere regels. Festivals, zwarte piet, roken en ook vuurwerk om maar wat te noemen. Ook als vuurwerk alleen tussen de afgesproken tijden werd afgestoken, er geen illegaal vuurwerk meer is en niemand meer stunt komt dat verbod er vroeg of laat. Er blijft namelijk altijd wat te zeiken. Wij hebben het verder zo goed in dit land dat er weinig grote problemen zijn en dus gaan we ons om onzin druk maken.

Het probleem is juist dat deze lui publieke voorbeelden zijn en niet zomaar wat jochies die hunzelf filmen. Dat men vind dat ze alles maar mogen doen en filmen is juist het probleem.

Blijkbaar lees je niet de comments onder hun filmpjes en zie je niet wat voor soort mensen en mentaliteit zich rond deze Youtubers verzameld.

Triest is het gewoon en het heeft zoals anderen ook al zeggen niks met liefhebberij of gezellig je hobby filmen te maken.

Dat allemaal wegwuiven onder het mom kwajongens streken is wel heel erg de oogkleppen ophebben.

Elke keer als ik zo'n idioot filmpje zie of de comments eronder lees denk ik bij mezelf "waarvoor zet ik mij eigenlijk in tegen een verbod?".

Parasieten zijn het gewoon die als het ook maar even views oplevert de boel lekker gaan opruien.

Snap het wel dat VWT dit heeft gedaan om met Sven&Koen in zee te gaan, ook als is de doelgroep 12/15 jarige. Deze doelgroep trekt ook hun ouders de winkels in die anders misschien niks zouden kopen dus dat is een win win.

Je ziet dat ze zichzelf ook proberen aan te passen op alle comments die ze krijgen plus steken ze nu legaal vuurwerk af. Dat is in ieder geval een vooruitgang ten opzichte van vroeger. Misschien dat VWT een cursus veilig vuurwerk afsteken kan aanbieden aan Sven&Koen met eventueel andere gasten erbij zoals hun doelgroep.

Net laatste pipos4live filmpje bekeken en ik kan niet anders zeggen dan petje af voor vwt, knap stukje marketing. Hebben ze heel erg slim gedaan. Die lezen lachend de comments in dit topic terwijl ze bestellingen aan het tellen zijn.

Gisteren hebben de Chipmunks weer een video online gezet van 22 minuten lang Vuurwerktotaal promotie, waarbij ze zorgvuldig de webshop uitpluizen. Ze hebben zelfs hun eigen VWT deal: https://www.vuurwerktotaal.nl/overig-knalvuurwerk/sven&koendl.html

Je kunt zeggen wat je wilt, maar marketingtechnisch heeft VWT het zeer strak voor elkaar. Zit gelikt in elkaar. Hier kan menig importeur nog een puntje aan zuigen.

Dat moet nog maar blijken. Zijn 12-14 jarige nu echt de doelgroep van een vuurwerkverkoper? Veel betekend niet altijd meer winst. Zeker rotjes, wondertollen bestellingen van net 25,05 euro.

Ik las het en dan zijn er nog mensen die denken dat VWT geen slimme zet heeft gemaakt :bonk:

Die bedoelen het dan ook meer in het licht van "verstandig omgaan met vuurwerk" dus voor het behoud van de traditie is het niet slim om in zee te gaan met dat soort Youtubers

Kunnen deze jongens niet even de VuurwerkFederatie promoten? Dan zullen er een x aantal vuurwerkblije zones bijkomen gok ik met 100k+ views..

Weet niet of er nog veel illegale dingen op hun kanaal staan, maar anders wil je daar als Federatie niet mee geassocieerd worden lijkt me.

Weet niet of er nog veel illegale dingen op hun kanaal staan, maar anders wil je daar als Federatie niet mee geassocieerd worden lijkt me.

Wel een mooi moment voor die 'Chipmunks' om weer volledig schoon schip te maken. Ik zou zeggen, neem contact met ze op! Ik denk dat ze die kans zelf ook echt wel willen aangrijpen aangezien ze er alles aan doen om van hun oude naam af te komen.

Back
Bovenaan