Aldi - Categorie 1 vuurwerk

het leukste/mooiste cat1 toch bij Aldi knetterkings en voetzoekers.als je volgend jaar gedurende het jaar wil stoken in December meet inslaan.

Nou geef mij ook maar die knetterkings, hele leuke dingetjes vind ik.
Samen met het fonteinenpakketje, vind ik deze 2 het beste van de Aldi...

Aldi catogorie 1 vuurwerk komt in ieder geval niet voor of op 1 december. Bron: Aldi foldertje die vanaf morgen in de winkels ligt.

Of aldi gaat mee in het beperken van vuurwerkoverlast door het laat of helemaal niet meer te verkopen.
Of ze komen met een nieuwe milieuvriendelijke lijn zonder plastic.
Of big bazar heeft hun lading weggekaapt:bonk:

Ik ben het net gaan navragen of en wanneer ze weer vuurwerk gaan verkopen.
Hij keek me aan alsof het een domme vraag was. “Natuurlijk gaat Aldi weer vuurwerk verkopen”.
Hij verwacht dat de verkoop over ongeveer 2 weken zou starten. Een precieze datum kon hij me niet geven.
Heb ook nergens een foldertje of aankondiging zien liggen.
Nog even afwachten dus...

pfff wil de voetzoekers gaan Halen vind cat1 niks maar dit vind ik grappige dingen,maar wel een paar doosjes om het Hele jaar aan mijn kruitverslaving te kunnen werken.

pfff wil de voetzoekers gaan Halen vind cat1 niks maar dit vind ik grappige dingen,maar wel een paar doosjes om het Hele jaar aan mijn kruitverslaving te kunnen werken.

Ben benieuwd of die nog wel terug gaan komen.Ze dumpte die dingen voor 2 euro
per pakje afgelopen jaar. :p

Elke maandag komen de nieuwe folders binnen bij de Aldi filialen. Dus vanavond komt de folder binnen van de eerste week van december, dus zal deze vanavond gelijk meepakken. Wanneer daar vuurwerk in staat zal ik dat gelijk hier posten!

folders binnen gekregen. stond geen cat 1 vuurwerk in

Tot welke datum gaat de folder? De folder tot 1 december staat hij idd niet in. Vanavond komt de nieuwe folder van 2 december tot en met 8 december binnen. Ik neem aan dat je die nog niet hebt, toch? Anders ben ik benieuwd wanneer het wel komt...

Back
Bovenaan