Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dankzij een leuke constante inkomen, altijd wel wat budget over per maand om vrij te besteden aan me passie. Laatst een spreadsheet gemaakt met alle bestellingen bij elkaar en toen dacht ik wel van wow, dat is best wel wat. Toch bijna een maandsalaris.

Maja, aan de andere kant, ik mis het niet en het geeft ook geen financiele stress met zich mee. Logistieke en opslag stress daarentegen:p Onze passie/hobby is net als met investeren, doe het nooit met geld wat je niet kan missen. Dat vind ik.

Eerste jaar dat ik geen budget heb... en dan zit je ineens boven de 1500 aan uitgaven :bonk:

(Ter vergelijking, vorig jaar had ik rond de 550 aan vuurwerk)

Zelf momenteel voor rond de 1500 euro besteld, zo laat ik het ook .

Vooral wat extra F3 singleshots besteld om te bewaren ivm eventueel verbod hiervan volgend jaar .

Dit jaar een flink bugget voor mij doen.
Ook heb ik met een vriend een “gezamenlijke vuurwerk rekening” welke elke maand een vast bedrag naar toe gaat, zo dat we van uit daar makkelijker projecten/showtjes of het grotere spul van kunnen betalen !

iedere maand ongeveer 70 euro. en dan op het laatst nog een extraatje. zal denk ik rond de 1000 zijn in totaal. maar heb ook wat grotere aantallen gekocht van producten die er volgend jaar niet meer zijn, om te bewaren voor andere jaren.

Ik heb voor het eerst in jaren maar een kwart besteed als bedrag van wat ik normaal besteed.
Voelt dan toch wel lekker eigenlijk, om er wat minder aan uit te geven.

Mijn budget dit jaar gehalveerd, niet omdat het moest overigens. Maar in afwijking van andere jaren dit jaar thuis met familie vieren. Geen zin in gedoe met de buren..

Ik ben al erg vroeg begonnen met bestellen, en zit nu op 1200 euro. Ik had een origineel budget van 600... Denk dat er nog wel iets bijkomt in de losse verkoop. Paar grote singleshots ofzo... leuke pot. Arentz in Zutphen heeft ook echt zoveel leuks gehad en nog dit jaar, ging een wereld voor mij open haha

ik heb tot nu toe circa 2500 euro uitgegeven, voor mijn doen al flink over het bedrag wat ik in gedachten had, dus hou het hierbij denk ik.

echt naar geld kijk ik eigenlijk nooit, bij mij begint het meestal andersom. ik wil een knalled begin, een knalled midden en een knallend einde. dat kost meestal al rond de 1000 euro... voor alles daartussen ga ik in de periode september/december speuren en shoppen.. en meestal raak ik dan zo in de ban dat ik blijf kopen totdat ik het plaatje inmijn hoofd perfect heb, wat overigens bijna nooit lukt.

dit jaar heb ik bijna alles wat ik wil....heb uiteindelijk alleen bespaard op mijn fluit-combi, waar ik eigenlijk 6x katan special 4 + 6x saluted + 2x evo kingsmen wilde hebben, maar toen zat ik te rekenen wat die fluitcombi in totaal zou kosten (bijna 1000 euro), en toen dacht ik wel even van: komop, dat is wel echt te gek voor 1,5 minuut aan vuurwerk haha.... dus uiteindelijk bij 6x saluted gehouden...

afgelopen jaren nooit boven de €750 euro gekomen.. Afgelopen jaar door omstandigheden niks kunnen doen / niks gekocht.

Vandaar dit jaar budget van €1500!

Begonnen met 250 euro eind november. Toen dit forum pas echt ontdekt en dan zijn de meeste acties al voorbij :bonk: ondertussen budget verhoogt naar 375 euro, paar dingen in de voorverkoop kunnen scoren en tripje Duitsland. Volgend jaar actiever hier rondsnuffelen om het hele jaar door wat te scoren.

Begonnen met 250 euro eind november. Toen dit forum pas echt ontdekt en dan zijn de meeste acties al voorbij :bonk: ondertussen budget verhoogt naar 375 euro, paar dingen in de voorverkoop kunnen scoren en tripje Duitsland. Volgend jaar actiever hier rondsnuffelen om het hele jaar door wat te scoren.

Offtopic: leuk om te horen man, van harte welkom.
Je gaat nog mooie acties zien als je na 1 januari terug blijft komen.

Ik heb het geluk dat mijn initiatief in de straat goed is aangeslagen, waardoor het gezamenlijke budget met 1100 euro is gestegen, waarbij ik ook nog de vrije hand heb gekregen om alles uit te zoeken haha. Totale budget is daarmee rond de 2100 euro. Ik werk in een Vuurwerkwinkel dus heb goede prijzen, we hebben genoeg dit jaar zeg maar :D. Wel alleen bewezen topproducten, het gaat me nu meer om kwaliteit dan kwantiteit.

Dit jaar ging het financieel voor de wind. In januari-februari in de diverse freakacties €900,00 besteed. En nu de afgelopen maanden €2400,00. Totaal voor 3 shows €3300,00.

eens kijken...

mijn budget was €500... daarvan gaat €300 naar een bestelling die geleverd wordt uit Schlüsselfeld, (Röder Feuerwerk GmbH)naar mijn huisje in Rheydt-Odenkirchen..

€100 voor schietkist en +/- €50 voor een 100 tal ontstekers...
dan, ergens rond 28,30 of 31 dec. komt daar nog €103 euro bovenop van het Lidl-Vuurwerk aldaar...

dan zit ik op €553 totaal... €53 meer als gepland.

mwah, moet kunnen denk ik toch?

Dit jaar 0.
Althans, ik heb er voor gekozen dit jaar niks uit te geven. Heb nog wel wat liggen van de voorgaande jaren.

Afgelopen zomer zijn we getrouwd, tijdens de voorbereidingen geconfronteerd met een faillissement van de locatie wat ons het nodige extra heeft gekost.

Pas de afgelopen dagen af en toe soort van spijt, maar deze keuze heb ik nu eenmaal gemaakt en ik hou het voor nu zo. Maar desalniettemin geniet ik wel van de verhalen hier.

Budget :bonk: leuk maar Toen ik bij €1000 dacht dit is hèt voor dit jaar, dan komt er ineens een leuke actie waarvan je denkt: ach die pak ik nog wel mee. Inmiddels staat de uitgaven op: €1503, vanwege "die actie pak ik nog wel mee".
Dit is dan toch wel een absolute grens voor 1-2 uur vermaak...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan