De klok!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is altijd een mooi kippenvel moment, vaak in de laatste paar minuten van jaar kijk ik altijd even terug op het afgelopen jaar na de leuke dingen en de minder leuke dingen en zorgt altijd wel even voor een emotioneel momentje, op het moment van aftellen bij 10 sec, stroomt de adrenaline goed door je lichaam.

Ongedacht waar ik de klok in één oud en nieuw filmpje zie, betrap ik me zelf erop dat ik er zenuwachtig en kippenvel van krijg! Wat is het toch een apart en magisch moment

Hier ook Mikosje. Hoewel ik de laatste 5 jaar al geen klok meer heb gezien, vind ik het op de filmpjes toch wel magisch én spannend overkomen. Ook dit jaar zal het bekijken van de klok er niet inzitten, dan blijft een topic als dit wel magisch hoor! :thumbsup:

Hier ook Mikosje. Hoewel ik de laatste 5 jaar al geen klok meer heb gezien, vind ik het op de filmpjes toch wel magisch én spannend overkomen. Ook dit jaar zal het bekijken van de klok er niet inzitten, dan blijft een topic als dit wel magisch hoor! :thumbsup:

Ik wordt door me vrouw verplicht om de klok te kijken anders ziet ze me de hele avond niet

Ik wordt door me vrouw verplicht om de klok te kijken anders ziet ze me de hele avond niet

Haha, die paar minuten kunnen er vast wel vanaf, toch? Ik baal er juist van dat ik het nooit kan zien, maar aan de andere kant: dit topic met de films is veel leuker én roept juist sfeer op. Lekker laten zitten dus de 31e, gewoon dit topic het jaar erop kijken :p

De Klok is toch wel hét afluist moment van het jaar.
Kijk dit elk jaar, sta sowieso niet de hele voor avond te stoken, maar vind het ook een mooi moment om met m'n vriendin en vrienden het nieuwe jaar in te proosten.

Voor mij is dat altijd een moment met dubbel gevoel...een gevoel van yess we mogen weer knallen en de adrenaline gaat door me heen.... maar ook een moment dat alle weken van er naar toe leven, van kerst top 2000, 3 dagen lang naar vuurwerkwinkels gaan ook weer bijna voorbij is... maar ik geniet op en top

Voor mij is dat altijd een moment met dubbel gevoel...een gevoel van yess we mogen weer knallen en de adrenaline gaat door me heen.... maar ook een moment dat alle weken van er naar toe leven, van kerst top 2000, 3 dagen lang naar vuurwerkwinkels gaan ook weer bijna voorbij is... maar ik geniet op en top

kan me helemaal vinden in dit gevoel...de voorpret is bijna net zo leuk maar ziet er nu alweer
tegenop 1 januarie 02.00uur...dan weer 10maanden wachten op de nieuwe voorpret.

Wat blijft Abba - Happy New Year toch een schitterende plaat, maar ik hoef hem voorlopig toch even niet te horen. Dat komt 1 januari wel weer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan