Infinity

Dikke video van PyroToro! Ondergewaardeerde box denk ik, zeker voor een scherpe freakprijs :)

Hierbij nog een filmpje van productie van het kanaal Pyrokratia Oy.

Ook in het buitenland weten ze de toppers van Wolff te waarderen. Denk dat dit echt een leuk instapmodel compound is om het maar zo te noemen.

Deze compound maakte op mij niet veel indruk gisteren. Zwakke tails, kleine boeketjes. Voor het geld kan ik betere compounds aanwijzen; ook van Wolff.

Erg mooie tails in het begin die de harde wind konden weerstaan. Helaas daarna beetje slappe hap wat de box totaal verpest. Ze kunnen beter een losse cake maken van de 1e cake of een compound met dat soort effecten. Zeer zonde zo

Erg mooie tails in het begin die de harde wind konden weerstaan. Helaas daarna beetje slappe hap wat de box totaal verpest. Ze kunnen beter een losse cake maken van de 1e cake of een compound met dat soort effecten. Zeer zonde zo

De 2 exemplaren in jouw video komen inderdaad erg zwak over. Ik heb hem tijdens de jaarwisseling 2019/2020 afgestoken en toen was het gewoon een leuke bak voor tussendoor. Oordeel zelf:

Eddy.

De tails vind ik prachtig. Het stuk met de gouden boeketten is ook nog prima. Maar daarna is het slappe hap. Het laatste deel lijkt een flink stuk burst te missen. Ik denk wel dat met weinig wind het eerste deel van de box echt heel erg mooi is.

Back
Bovenaan