vbvuurwerk
VWC lid
Gister kon ik ook m,n bestelling ophalen voor het eerst naar haulerwijk ruim 2 uur rijden maar was top.
Het viel mij ook op dat klantvriendelijkheid heel hoog was, na de bonnetjes in geleverd te hebben en even moeten wachten bleek dat ze de supertolles niet hadden, mocht ik mee naar achter en werd verder geholpen door Luc met de vraag weet je zelf al een vervangend iets, gaan we samen kijken, of wil je je geld terug?
uiteraard voor wat anders gekozen en samen met Luc iets uitgezocht met een klein extratje voor het ongemak
de auto volgeladen en naar huis met kofferbakje vol.
al met al een super goede ervaring en volgend jaar zeker de freak acties in de gaten houden!!
Bedankt en tot volgend jaar !!
Het viel mij ook op dat klantvriendelijkheid heel hoog was, na de bonnetjes in geleverd te hebben en even moeten wachten bleek dat ze de supertolles niet hadden, mocht ik mee naar achter en werd verder geholpen door Luc met de vraag weet je zelf al een vervangend iets, gaan we samen kijken, of wil je je geld terug?
uiteraard voor wat anders gekozen en samen met Luc iets uitgezocht met een klein extratje voor het ongemak
de auto volgeladen en naar huis met kofferbakje vol.al met al een super goede ervaring en volgend jaar zeker de freak acties in de gaten houden!!
Bedankt en tot volgend jaar !!