Petitie: Vuurwerk in Apeldoorn

Wat ik me afvroeg, kunnen we ook papieren petitie laten tekenen door de mensen? Dat we bijvoorbeeld paar dagen voor het gaat sluiten in het centrum, proberen nog veel stemmen binnen te halen?

Wat ik me afvroeg, kunnen we ook papieren petitie laten tekenen door de mensen? Dat we bijvoorbeeld paar dagen voor het gaat sluiten in het centrum, proberen nog veel stemmen binnen te halen?

Je zou stencils uit kunnen delen en mensen vragen ter plekke de petitie te ondertekenen via hun telefoon. Als je dat met een paar man doet en de Stentor van te voren inschakelt, krijg je honderd procent zeker aandacht van die krant. Hoe veel mensen extra de petitie ondertekenen, is dan eigenlijk niet interessant. Het gaat om de publiciteit die je genereert. Vuurwerk in Apeldoorn is hot, de Stentor zal er met grote graagte over berichten. Als je geluk hebt, krijg je een klap voor je kop. Geweldige anti-reclame voor het vuurwerkhaterskamp :-)

Vuurwerkmania vroeg of ze het mochten gebruiken op fb (cake van hun staat op de foto),geantwoord dat ze het mogen gebruiken om meer mensen de petitie te laten tekenen. (Ben benieuwd wat ze van plan zijn)

Vuurwerkmania vroeg of ze het mochten gebruiken op fb (cake van hun staat op de foto),geantwoord dat ze het mogen gebruiken om meer mensen de petitie te laten tekenen. (Ben benieuwd wat ze van plan zijn)

Misschien willen ze dan ook verwijzen naar de vuurwerk blije zones van de VWF?

hoe komen we we aan nog meer handtekingen?
Petitie sluit om 18-11-2019
Handtekingen 3993,

Ik zit zelf nog te denken om op a4 soort foldertje te maken dat, door de deuren of uit te delen in de stad? jullie nog ideetjes?

Ander mogelijkheid is met een paar mensen met een tablet op zaterdag mensen te laten tekenen...

Laatste 2 weken moet er toch nog wel wat te halen zijn

Ander mogelijkheid is met een paar mensen met een tablet op zaterdag mensen te laten tekenen
lijkt mijn een goede optie

weet niet hoe veel verkoop punten er in Apeldoorn zitten maar Misschien kenen hun het ook onder de aandacht brengen

weet niet hoe veel verkoop punten er in Apeldoorn zitten maar Misschien kenen hun het ook onder de aandacht brengen

Petitie is door verschillende verkopers onder de aandacht gebracht, ook door vuurwerkmania, daardoor had ik misschien de hoop meer stemmen eruit te kunnen halen.

Maar misschien moet ik het maar los laten,we hebben bijna alles gedaan om mensen op de hoogte te stellen.

hoe komen we we aan nog meer handtekingen?
Petitie sluit om 18-11-2019
Handtekingen 3993,

Ik zit zelf nog te denken om op a4 soort foldertje te maken dat, door de deuren of uit te delen in de stad? jullie nog ideetjes?

Ander mogelijkheid is met een paar mensen met een tablet op zaterdag mensen te laten tekenen...

Laatste 2 weken moet er toch nog wel wat te halen zijn

Schrijf wat YouTube kanalen aan en vraag of zij de link in de beschrijving zetten en er een stukje over vertellen / laten zien in een filmpje?!

Back
Bovenaan