Ik deel deze gedachte !Door jou inzet voor de petitie ben ik me echt meer gaan inzetten! Jij ook bedankt!
Met z'n alle staan wij sterker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik deel deze gedachte !Door jou inzet voor de petitie ben ik me echt meer gaan inzetten! Jij ook bedankt!
Met z'n alle staan wij sterker!
Wat ik me afvroeg, kunnen we ook papieren petitie laten tekenen door de mensen? Dat we bijvoorbeeld paar dagen voor het gaat sluiten in het centrum, proberen nog veel stemmen binnen te halen?
Zo dan. Oplage 70.000 stuks. Dat zijn heel veel lezers in één klap. Well done, Mike.
Vuurwerkmania vroeg of ze het mochten gebruiken op fb (cake van hun staat op de foto),geantwoord dat ze het mogen gebruiken om meer mensen de petitie te laten tekenen. (Ben benieuwd wat ze van plan zijn)
voor een karton mogen ze de foto gebruiken,Misschien willen ze dan ook verwijzen naar de vuurwerk blije zones van de VWF?
weet niet hoe veel verkoop punten er in Apeldoorn zitten maar Misschien kenen hun het ook onder de aandacht brengen
hoe komen we we aan nog meer handtekingen?
Petitie sluit om 18-11-2019
Handtekingen 3993,
Ik zit zelf nog te denken om op a4 soort foldertje te maken dat, door de deuren of uit te delen in de stad? jullie nog ideetjes?
Ander mogelijkheid is met een paar mensen met een tablet op zaterdag mensen te laten tekenen...
Laatste 2 weken moet er toch nog wel wat te halen zijn