Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk het century meterpakket,de 2 fonteinen die over zijn,en wat kleinspul. En daarna blue star with red blink and blue tail,phantom van royal los,en dan de dominator. Of ik begin met de dominator.

Hier gaat als eerste de Borr van Thor doosje de lucht in om mijn cam in te stellen en te positioneren. Daarna met mijn vrouw en zoontje beetje wandelen en wat Astronautjes, Jumping Jacks en fontijntjes afsteken. Ook wat Cat.1 mee voor de zoon. #zinin

Vrijwel vaste prik geworden,
Return of the Phoenix met als finale een Hexaniet knalcake.

Schiet bovenstaande dubbel tegelijk om 00:00 uur en nog enkel, net al om 18:00 uur, om 02:00 uur.

Klinkt eentonig, maar vind dit zo'n lekkere combi!!
Lekker herrie maken op de 3 hoogtepunten :cool:

Hieronder in actie om 00:00 uur vorige oud en nieuw:

Golden Hero van de Pyro Rebels-lijn, puur om te kijken of mijn lontverlenging, met een stukkie ducktape om het verlenglont en de hoofdlont, de stijghoogte van de bombette's niet benadeeld. Zo wel, wordt 't lekker 'n uurtje ducktape verwijderen :)

De pijlpakketjes en ander klein spul met de kinderen. Kan ook later worden hoor. Trek ongeveer een uur uit voor fun met de kids. De rest gaat om 12 uur de lucht in.

Ik heb het ook weer helemaal omgegooid. Begin dit jaar met de Stingray van Weco

Ik heb het weer radicaal omgegooid. Color Differente en Plata o Plomo niet geleverd door Weco, de Napoles als vervanger uitgezocht maar werd ook niet geleverd.

Heb nu dit projectje bedacht:

1 Polaris, Golden Willow Cracker, Yellow River
2 Hunter Weco, Feuerblitz
3 Scorpions Broekhoff, Pearl River per 2
4 Fading Stars, Pearl River
5 1,2" Glitter Willows to Colorz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan