Oud en nieuw compilaties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben al een paar jaar opzoek naar een compilatie. Het enige wat ik herinner: er lag sneeuw op de grond, ze staken (heel) veel Hardix spullen af en ze hadden hun video’s opgesplitst in paar delen.

Deze jongens hadden hele leuke videos.

Ik mis echt de overdag compilaties. Wat ik zelf nog regelmatig terug kijk zijn de compilaties uit 2010 toen er sneeuw lag.

Wie o wie heeft er compilaties uit die tijd? Kom maar op met die beelden.

helemaal mee eens...dit vind ik ook nog steeds de leukste compilaties om te kijken!

Niet echt een compilatie maar een prachtige video met 9 uur vuurwerk geluiden en prachtig vuurwerk boven woerden.
Dit is nu echt geweldig haha camera continu aan stroom.gehad? Haha ik kan me.1 jaar ooit herinneren woonde ik ooit op n flat hadden we 1 jaar geen vuurwerk..vond het mooi om te zien maar doet me nog pijn dat we niks hadde gekocht hahah

Ik ben al een paar jaar opzoek naar een compilatie. Het enige wat ik herinner: er lag sneeuw op de grond, ze staken (heel) veel Hardix spullen af en ze hadden hun video’s opgesplitst in paar delen.

Deze jongens hadden hele leuke videos.

Ik denk dat je zoekt naar 'T&J's Oud en Nieuw in Kampen' (waarschijnlijk 2009-2010) van MovieTJ. Helaas is de compilatie onvindbaar op YouTube. MovieTJ zat ook op VWC dacht ik, onder de naam TenJ.

Ik zoek zelf al heel lang naar één van de compilaties genaamd 'Vuurwerk afsteken met z'n allen!', jammer genoeg zijn die er ooit door Taskforce afgehaald en is het YouTube account beëindigd. Als iemand deze per ongeluk nog op zijn harde schijf heeft staan hoor ik het graag. :)

Credits naar Freak Fireworks, geen beelden in de sneeuw maar wel prachtige overdagsfeerbeelden.

Dank voor het delen van deze. Was deze helemaal vergeten. Wat was het leuk om bij een deel hiervan aanwezig te zijn. Het waren de nodige kilo'tjes die naar het veldje gingen voor het showtje die middag.

Dit blijft geweldig om te zien, compilaties waarbij zowel het afsteken als de opslag en dergelijke worden gefilmd. Collectievideo's, tripreportvideo's en een compilatie daarvan, heerlijk voor de sfeer. Kom maar door!

Ik denk dat iedereen hem hier al gezien heeft, maar over 1 week mogen we weer jongens! Vorig jaar was mijn beste oud en nieuw ooit, dit jaar gaan we daar (als het weer meezit) keihard over heen!

Hier in de nacht van de 27ste op de 28ste eens lekker rustig naar kijken. Bedankt voor het delen heren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan