Nachtbrakerstopic 27-28 december 2018.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 27 op 28 december 2018. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe.

Zo dan, eindelijk kunnen we dit topic ook weer vol gaan spammen. Geniet er allemaal van jongens, onze tijd is eindelijk weer aangebroken.

Auto staat nu in de garage voor nieuwe remschijven en schoentjes. Leek mij wel zo verstandig, althans dat was de conclusie die ik mij afgelopen nacht heb opgelegd. Eerder kon ik afgelopen nacht niet slapen.
wel 300 euro armer.

Spanning is hier op het kook punt inmiddels. Vandaag mooi een paar uur gesnipperd van het werk, was er niet echt bij meer. Genieten!

Kan niet wachten! Vannacht al erg slecht geslapen en komende nacht zou het wel helemaal niet slapen worden, dus spreek jullie vannacht.

Vandaag maar snipperuurtjes opgenomen, wordt hem toch niet haha, heerlijk deze dagen.
Vanavond eerst eens sfeer proeven bij een freaknacht, vooraf gezellig wat eten, superveel zin an! Dan nog even wat uurtjes neerploffen thuis en morgenochtend voor onszelf naar de winkel.

Genieten jongens! :yes::handsup::D

Yes, het is bijna zover! Morgenochtend om 4:45 onderweg naar Leeuwarden en daarna via Haulerwijk de rest van de dag onderweg naar twee handen vol winkels, heerlijk! :handsup:

Ook hier gezonde spanning! De ergste nacht is gelukkig al achter de rug. Vanavond rustig aan en een beetje op de forums lezen. Zou vroeg naar bed moeten gaan moet er om 05:00 uit voor de eerste bestelling maar dat zal zoals ieder jaar wel weer niks worden. Gelukkig hebben we zondag nog een tussen dag om wat slaap in te halen:D

Pff begint nu wel te kriebelen hoor! misschien volgend seizoen maar eens een winkel met nachtopening opzoeken haha! lijkt me ook wel eens chill. gelijk om 00:00 dan naar huis en lekker uitslapen de volgende ochtend.

Nu gaan we morgen om 06:30 op pad en zaterdag rond dezelfde tijd met vrienden boodschappen halen in duitsland! gelukkig zit er een rustige zondag tussen dit jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan