Wat is de beste en snelst verkrijgbare ratelband op Nederlandse bodem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of je moet mazzel hebben. Een aantal jaar geleden 4 rollen bij Abbing Zeist besteld.
Bleek flash in te zitten. Wat dus niet de bedoeling was. De rollen waren van GBV

Enkele jaren terug een aantal 100000 klappers van Cafferata gehad voor 27,50€ per stuk. Zijn tegenwoordig een stuk duurder maar vond ze erg goed voor Nederlandse begrippen (politie op mountainbike kwam net de hoek om fietsen, terwijl de mat net was aangestoken, niet dat ze er veel verstand van hadden maar moest ze aan de hand van de doos overtuigen dat het een NL mat was.

Het is wel leuk om er een legaal rood tapijtje mee te maken maar echt lekker knallen doet het niet. Zonde eigenlijk.

Maar ja, wat heb je aan een rood tapijtje (en snipperende knallers) als je enkel in het donker mag stoken dus er niet van kunt genieten. Ja, om op te vegen de volgende ochtend...

De hindoe rol van wolff knalt de meeste Nederlandse matten er makkelijk uit en is ook voordeliger dan een nl 100k.

D R A M A!
Ik had in 2017-2018 de big bang 400, en die knalde best leuk met een niet te snel noch te langzaam tempo.
Dus ik dacht 2018-2019 haal ik er 7 om er één lange mat van te maken. Echter was die versie zo slecht, ging heel snel maar waren allemaal ploffers.

Ik denk dat 1 Mad Riot/Pro-Line Mini/Knetterton nog meer chaos maakt dan 1 rol van 20, 30 of soms zelfs 50 euro. En je hoeft daarna ook niet een half uur te vegen.

Vrijwel allen pruttel de pruttel. Ik blijf erbij; Neem een x aantal knetterlinten van de Aldi, en je knettert elke Nederlandse ratelband eruit.

Waarom zijn de buskruit rollen eigenlijk zo slecht? Heb best wat nederlandse knallertjes gehad die redelijk knalden, dus het zou wel mogelijk moeten zijn.

Waarom zijn de buskruit rollen eigenlijk zo slecht? Heb best wat nederlandse knallertjes gehad die redelijk knalden, dus het zou wel mogelijk moeten zijn.

Heeft te maken dat je met buskruit een erg goede opsluiting nodig hebt en redelijk wat kruit. In de rollen mag er maar maximaal 0.5 gram per knaller in zitten en de hulzen zijn natuurlijk niet zo geproduceerd als de losse duurdere knallers die je hier kan krijgen. Dus het resultaat is pruttel pruttel.

Ik zou graag de Tom Thumbs van Vulcan (batch VE-0030-1) willen adviseren. Zeer klein, maar knallen dankzij de “authentieke” sas als een malle.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan