Nachtbrakerstopic 27-28 december 2018.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na een lange rit van 5 min eindelijk aangekomen bij outlet Groningen.
En de eerste bestelling opgehaald.
Richardus was ook bezig om zijn spullen in te laden.
Het was eigenlijk best wel lekker rustig.
Nu weer wachten tot morgen om de volgende bestelling op te halen.

Mooi om te zien, mensen die de buit al binnen hebben en mensen die nog moeten gaan...ik hoor bij de laatste groep. Ga zometeen eens op mijn gemak naar TP-Vuurwerkshop en dan ben ik uuhhh meteen klaar.

Vandaag pas om 11:30 richting Duitsland.. iemand van onze groep pas zolaat. Maja we gaan altijd met zn allen dus dit jaar ook. Nja ben benieuwd of er dan nog wat tw krijgen is :p

Fantastisch om te zien hoe het weer leeft bij iedereen en vele al hun spullen binnen hebben. Genieten komende dagen :)

Zo eerst de lijsten printen....

Zijn nog wat wijzigingen geweest, eens kijken of ik die mails nog kan vinden...

Pffft nog wachten tot vanavond. Maar dan gaat mijn vrouw ook mee. En dan krijgt ze ook altijd de kriebels en komt er vaak nog 100 euro bij. Dus het wachten wel waard. Haha

Hebben jullie wel eens gehad dat je echt niet meer dan 25 kilo mocht meenemen van de verkoper? Ik heb nu namelijk voor t eerst 130 kilo bij 1 winkel en we gaan met zn 2en. Normaal altijd bij verschillende winkels en onder de 50. Er staan overal waarschuwingen dat k met 6 personen moet ophalen maar dat zal wel meevallen denk ik toch?

Hebben jullie wel eens gehad dat je echt niet meer dan 25 kilo mocht meenemen van de verkoper? Ik heb nu namelijk voor t eerst 130 kilo bij 1 winkel en we gaan met zn 2en. Normaal altijd bij verschillende winkels en onder de 50. Er staan overal waarschuwingen dat k met 6 personen moet ophalen maar dat zal wel meevallen denk ik toch?

ik had er rekening mee gehouden en allemaal aparte bestellingen gedaan voor verschillende ophaalmomenten, kom ik daar afgelopen nacht en hebben ze alles samengevoegd .... dus vandaag een vrije dag.
oh ja ik heb ook geen pijlenstandaard mee gekregen :p

Eindelijk terug van Hoensbroek en Duitsland.

Mijn collectie aangevuld met wat Aldi,Lidl en Rewe spul.
En ook het Zena spul erbij gezet.

Klaar voor vandaag...

Morgen op naar Weert voor de volgende bestelling op te halen en maandag nog even naar Roermond een bestelling ophalen..

Duitsland en Vulcan.jpg

Laatste Night Howler.jpg

Collectie 2 2018.jpg

En jaja...

Ik heb gewoon de f#cking Night Howler op de kop weten te tikken!!
Iemand van de Lidl kwam met z'n winkelkarretje het vuurwerk bijvullen en toen zag ik 1 Night Howler onderop liggen. Natuurlijk meteen gevraagd of ik die mocht hebben haha.

"Aber naturlich" zei hij...

Ik had em bijna gekust, zo blij was ik....

Vanochtend 04:45 vertrokken nu net weer thuis. 5 adressen gehad en de teller van de auto weer 600km. Vanavond nog naar Gerrit en morgen nog 3 adressen

Zo vanmorgen om 0600 uur even mijn broer opgehaald en op weg gegaan naar Vuurwerkoutlet Haulerwijk. Onderweg veel gepraat over vuurwerk en alles wat dat aan gerelateerd is. Rond 0700 aangekomen in Haulerwijk. Netjes de lijsten ingeleverd en even met wat mensen een praatje gemaakt. Het wachten duurde niet lang, even de bestelling gecontroleerd. Mijn hart sloeg weer even over toen ik al dat mooie vuurwerk bekeek in mijn kofferbak. Maar dat zal iedereen wel hebben. Ik voelde me even weer een kind.

D3528D49-40F8-4359-A332-D283AEE3307E.jpg
970A2011-75EE-4947-B918-8FA66B2BCC7B.jpg
5A60FA86-27D6-4843-B0B3-35FEC64DACCA.jpg

Daarna hebben we onze weg vervolg richting Ruinen. Ik had daar wat spul van Klasek besteld en lag mooi op de route. De salute potjes vond ik wel klein. Waarschijnlijk was ik vroeger groter spul van Klasek gewend.
679D0EF2-A8B8-411F-A00A-FC2ED8440BDC.jpg
38C78380-983C-45A8-AC4D-55F7B1EE1AEF.jpg
1329DEB4-A3CB-4D3A-B81E-7FBA1CF00F0A.jpg

Buit binnen en op weg naar Hoogeveen om mijn gewonnen Der Hammer op te halen. Na ontvangs even een foto gemaakt voor Vuurwerktotaal. Nog wat extra klein spul meegenomen, want dat gaat zo namelijk.

3855357D-E775-46EC-B29E-6002A796B935.jpg

Op weg naar Nieuw-Weerdinge om mijn singleshots op te halen bij Van der Veen vuurwerk.

A7A34C6B-3A91-4498-937D-282358194246.jpg
EE1CE93E-B2D6-4ECF-B9A5-1D4FE6D77EB1.jpg
82980C61-BA1C-478E-A465-A3D9E59EB8A0.jpg

Daarna naar Duitsland om spul op te halen van Runge. Hoe dat verlopen is staat wel in dat topic.

Morgen naar Mega Vuurwerk Leeuwarden om daar mijn grote blokken op te halen.

Net terug van een 500 km lange vuurwerktour die begon om 07.00 in Haulerwijk. Daar nog even staan ouwehoeren met Niels en Koala. Na de eerste lading thuis afgegooid te hebben ben ik doorgereden naar het bunkerpark in Freren waar het afhaalstation van Pyrostation zit. Op dat zelfde complex zitten de bunkers van oa vuurwerktotaal, mania en rubro. Wat een bergen vuurwerk!! Echt bizar!!
Daarna nog wat los spul in de buurt gehaald en bij EdRaket Apeldoorn nog ff staan ouwehoeren met Ghost.
Nu ff een koud biertje en alles uitstallen

Bijlagen

• B56B0FDC-2CEA-40AC-9675-964A6902D045.jpg
    B56B0FDC-2CEA-40AC-9675-964A6902D045.jpg
    198,3 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Eindelijk terug van Hoensbroek en Duitsland.

Mijn collectie aangevuld met wat Aldi,Lidl en Rewe spul.
En ook het Zena spul erbij gezet.

Klaar voor vandaag...

Morgen op naar Weert voor de volgende bestelling op te halen en maandag nog even naar Roermond een bestelling ophalen..

Bekijk bijlage 43119

Bekijk bijlage 43121

Bekijk bijlage 43122

En jaja...

Ik heb gewoon de f#cking Night Howler op de kop weten te tikken!!
Iemand van de Lidl kwam met z'n winkelkarretje het vuurwerk bijvullen en toen zag ik 1 Night Howler onderop liggen. Natuurlijk meteen gevraagd of ik die mocht hebben haha.

"Aber naturlich" zei hij...

Ik had em bijna gekust, zo blij was ik....

Ik heb hem ook! Bij een filiaal in Duisburg. Rare was dat de Beastmaster hier dan weer niet in het assortiment zat...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan