Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
geen cake maar een fontein.
weet iemand welke fontein dit was? natuurlijk niet opgeschoten met het verwerken van mijn filmpjes.
Hij lijkt erg op deze: https://vuurwerkland-steenbergen.nl/artikel/etna
Die begint ook met kleurtjes en daarna crackling en tijdsduur is zo'n beetje hetzelfde
Hele rare vraag misschien, maar bestaan er cakes op de Nl markt met een golden rain/time rain effect? Dit zie je namelijk heel veel in shells, maar eigenlijk nooit in NL cakes (of desnoods pijlen)?
Ik ben op zoek naar een cakebox met spinners en liefst ook wat variatie. Vorig jaar de Pangu Colorful City (2017 versie) gehad en beviel goed, maar ben nu op zoek naar iets nieuws. De Spinnerz 2 Colorz is een alternatief, maar ben eigenlijk op zoek naar wat minder 'rammen' en wat mooiere boeketten. Niet ieder shot hoeft een spinner te zijn, zo lang ze maar voorbij komen in de cakebox.
Weet niemand een vergelijkbare cake als Sirens Salvo?
De fast silver whistling is erg geschikt voor opening van mij show, helaas kan ik hem nog niet vinden in de regio Zwolle en noordelijker
Megavuurwerkfreaks.nl heeft ze.
Spinning blossom van Pyro Century heeft da effect. Leuke cake, en net over de grens wel te krijgenWaarschijnlijk katan
Gouden spinnende tail met groot crackling boeket erboven?
Katan ben ik nie zo in thuis, dus kan je niet helpen. Wanneer/waar heb je deze gezien?Ik ga er van uit dat het een katan pot was, al weet je het natuurlijk nooit zeker.
Dan hoef je iig echt niet naar duitsland hoor. Deze cake was de beste van het hele showtje.