Mei Tai Tailgate 270's

De eerste cake is uitstekend wat mij betreft, en had ik graag doorgetrokken gezien in de rest van de box. Helaas spraken de overige cakes, en dan met name de 2e cake, mij minder aan.

Wat een start heeft deze box zeg! Hierbij mijn video gemaakt tijdens de Vuurwerkmania Winkeliersdemo 2019:

Deze bak had ik al besteld op basis van de productdemo van Vuurwerkmania, waarbij ik het een erg sierlijke box vond met veel verschillende effecten en combinaties. Na het zien van de eerste productieversie op de Röder demo vind ik hem nóg vetter overkomen! In plaats van een sierlijke genieter is het rambox geworden, de tijd is flink ingekort en dat doet hem ook erg goed! Ik kijk hier naar uit. :yes:

Heb hem inderdaad ook besteld, wat een te gekke box! benieuwd

Heb deze box op de box getikt voor 160€ vind ik zelf geen geld.

Filmpje post 31 is mij te snel hoor, volgens mij gaan er gewoon meerdere cakes af na 50 secondes.

Dit is de versie die afgelopen zaterdag is geschoten op de productdemo van Röder Feuerwerk. Dit lijkt mij dus een productiebak en heeft dan wel weer een langere tijdsduur!

Nog een filmpje van de productie. Het is echt een gigant, gewoon een dik profblok. Rubro en Mania hebben dit jaar weer grote stappen op innovatie gemaakt op de consumentenmarkt.

Zeer dik blok zeg, wat heeft Mania hier weer een topper mee in handen. Blijft maar door gaan en aan verschillende effecten geen gebrek. Tog maar kijken of er nog ergens budget vrij gemaakt kan worden

Back
Bovenaan