Rode Lantaarn
VWC lid
Wat een aanfluiting dit.. Er werd zelfs nog aangegeven dat er mensen waren die de enquete hadden ingevuld, dat ze dachten dat de enquete over vuurwerkvrije zone's ging ipv een verbod. Er werden zeer goede argumenten aangevoerd waarom ze nog niet aan een verbod moesten beginnen, ik werd zelfs even enthousiast en dacht dat er toch geen verbod zou komen. Je zag de voorstanders witheet werden en hoorde ze zuchten. Ze stonden totaal niet open voor maar enig weerwoord en hadden zelf helemaal geen goede argumenten om het wel te doen. Ze voerde aan: enquete 58%, landelijk durven ze niet te kiezen laten we cool zijn..
Wat je denk ik gaat zien is dat deze politieke partijen straks bij de landelijke bijeenkomst een presentatie gaan geven over hun daverende succes. Vervolgens gaan velen het dan ook in hun gemeente proberen..
De petitie van vandaag had wel degelijk gewicht in de discussie. En blijkbaar is een enquete voldoende voor een verbod. Dus laten we allen sterk staan en enquetes maar ook polls zeer serieus nemen. Dit is een manier om op te komen voor je passie. Daarnaast moeten we echt alles uit de kast gaan trekken om in de schijnwerpers te zetten wat de daadwerkelijke problemen zijn bij de jaarwisseling.
Wat je denk ik gaat zien is dat deze politieke partijen straks bij de landelijke bijeenkomst een presentatie gaan geven over hun daverende succes. Vervolgens gaan velen het dan ook in hun gemeente proberen..
De petitie van vandaag had wel degelijk gewicht in de discussie. En blijkbaar is een enquete voldoende voor een verbod. Dus laten we allen sterk staan en enquetes maar ook polls zeer serieus nemen. Dit is een manier om op te komen voor je passie. Daarnaast moeten we echt alles uit de kast gaan trekken om in de schijnwerpers te zetten wat de daadwerkelijke problemen zijn bij de jaarwisseling.
Laatst bewerkt: