Torrr
VWC lid
Even totaal iets anders.. is de kerstshow al opgebouwd?![]()
Bij deze, zo goed als werd mij gisteren verteld. Daarom is hij zaterdag ( morgen ) al toegankelijk voor het publiek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zijn ze vandaag druk in afrondende fase meeMorgen gaat hij open voor publiek.
Komende weken zal er uiteraard nog wel meer sfeer in gaan komen dmv meer decoratie etc.
Net geweest en moet zeggen, ziet er al lekker sfeervol uit. Kriebels zijn er weer een beetje meer. Gelijk ff een oliebolletje meegenomen!
Net geweest en moet zeggen, ziet er al lekker sfeervol uit. Kriebels zijn er weer een beetje meer. Gelijk ff een oliebolletje meegenomen!
En waren ze te eten en hoe was de opbouw van de kerstshow ?
Moest werken vandaag en ben pas net thuis, dus ik moest vandaag passen. Wordt waarschijnlijk ergens van de week/volgende week wanneer ik kan gaan.
Ja waren prima te doen torr, heb er nog twee voor de nachtdienst strakjes. Opbouw van de kerstshow was prima, vindt m beter dan vorig jaar. Genoeg te zien weer en leuke fotopunten!
Ik kom hier altijd graag. Ga hier ook zeker weer vuurwerk halen en met mijn vriendin onze kerstspulletjes halen.
De Freakactie moet ik wellicht aan me voorbij laten gaan omdat ik het ophaalmoment misschien niet ga redden.
Kan ik ook dit jaar weer tijdens het afhalen aan het rad draaien?![]()
Zoals het er nu naar uitziet worden er aankomend weekend wat artikelen geschoten
Wel nog even afhankelijk van wat het weer doet etc.
Zondag de 13e!Ik hoor graag de exacte datum!
Zondag de 13e!
Maar niet openbaar toegankelijk.
Het wordt toch niet in een loods geschoten![]()
en wanneer worden de nieuwe artikelen toegevoegd?
Zeker niet
Wordt geschoten in het bijlmerpark in Amsterdam.