[Freakactie 2019] De Driesprong Vuurwerk Zoetermeer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn ze vandaag druk in afrondende fase mee ;) Morgen gaat hij open voor publiek.
Komende weken zal er uiteraard nog wel meer sfeer in gaan komen dmv meer decoratie etc.

Net geweest en moet zeggen, ziet er al lekker sfeervol uit. Kriebels zijn er weer een beetje meer. Gelijk ff een oliebolletje meegenomen!

Net geweest en moet zeggen, ziet er al lekker sfeervol uit. Kriebels zijn er weer een beetje meer. Gelijk ff een oliebolletje meegenomen!

En waren ze te eten en hoe was de opbouw van de kerstshow ?

Moest werken vandaag en ben pas net thuis, dus ik moest vandaag passen. Wordt waarschijnlijk ergens van de week/volgende week wanneer ik kan gaan.

Dan gaat het je over een paar weekjes zeker niet tegenvallen!
Blij dat je het al sfeervol vond!
Jammer je vandaag niet even gesproken te hebben :)

En waren ze te eten en hoe was de opbouw van de kerstshow ?

Moest werken vandaag en ben pas net thuis, dus ik moest vandaag passen. Wordt waarschijnlijk ergens van de week/volgende week wanneer ik kan gaan.

Ja waren prima te doen torr, heb er nog twee voor de nachtdienst strakjes. Opbouw van de kerstshow was prima, vindt m beter dan vorig jaar. Genoeg te zien weer en leuke fotopunten!

Ja waren prima te doen torr, heb er nog twee voor de nachtdienst strakjes. Opbouw van de kerstshow was prima, vindt m beter dan vorig jaar. Genoeg te zien weer en leuke fotopunten!

Nice, ik ben zeer benieuwd wat ik dit jaar te zien krijg. Vond hem vorig jaar ook een stuk minder dan anders. Of laat ik het zo zeggen : de minste van de laatste 10 jaar :)
Werk ze vanavond en geniet van je oliebollen !

Ik kom hier altijd graag. Ga hier ook zeker weer vuurwerk halen en met mijn vriendin onze kerstspulletjes halen.

De Freakactie moet ik wellicht aan me voorbij laten gaan omdat ik het ophaalmoment misschien niet ga redden.

Kan ik ook dit jaar weer tijdens het afhalen aan het rad draaien? :p

Ik kom hier altijd graag. Ga hier ook zeker weer vuurwerk halen en met mijn vriendin onze kerstspulletjes halen.

De Freakactie moet ik wellicht aan me voorbij laten gaan omdat ik het ophaalmoment misschien niet ga redden.

Kan ik ook dit jaar weer tijdens het afhalen aan het rad draaien? :p

Het rad gaat ook zeker weer terugkomen ja!
Wanneer je het afhaalmoment echt niet red, geef dit even aan in de opmerkingen bij je bestelling.
Dan kunnen we dit op een later tijdstip aanpassen naar een blok waarin je wel kunt!

Zoals het er nu naar uitziet worden er aankomend weekend wat artikelen geschoten
Wel nog even afhankelijk van wat het weer doet etc.

Vandaag geweest en hij zeer indrukwekkend, veel paden en een hele leuke opzet. Heb nog een filmpje gemaakt :

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan