[Freakactie 2018] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er was een vraag via pm alleen de foto lukte niet dus doe het even zo picollo :bonk:

Bekijk bijlage 42514

Bekijk bijlage 42515

Bekijk bijlage 42521y

Voor de mensen die het niet begrijpen, van deze single shot was op internet niks te vinden wat betreft inhoud dus had gevraagd of Dennis eventueel zou kunnen kijken als hij tijd had en nog geen uur later staan de foto's hier!

Ik ben bezig met een lijst voor alle (sier)single shots wat betreft, importeur, lijn, gram en kaliber die ik hopelijk dit jaar nog beschikbaar kan stellen voor de geïnteresseerde.

Nogmaals dank Dennis voor de snelle reactie en top service!! Ik kom in de losse verkoop zeker even een pakje bij je scoren :wink:

Mijn lijst voor dit jaar definitief kunnen maken. Had al een vervanger voor de Noi-Z gekozen, de Wildness van Weco. Vorige week vrijdag op de livestream van een demo in actie gezien en gelijk spijt van mijn keuze. Dennis bedankt dat ik op het laatste moment toch nog een andere vervanger mocht uitzoeken. Het is de Solar Storm van EVO geworden, ben er heel blij mee

Mooie showroom, ziet er echt goed uit. Tot de 29e. Pfoe duurt me nu eigenlijk al te lang om mijn bestelling op te halen

Gisteren nog een bestelling voor een collega geplaatst. Hij krijgt familie uit Australië op bezoek en omdat ze daar als consument niks mogen afsteken vroeg hij mij of ik een paar leuke potjes kon fixen. Heb Dennis benaderd met de vraag of hij nog een leuke prijs kon maken voor wat potten van Pangu en Evo. Dit is het pakketje geworden:

Mount Lu
Mount Song
Hong Kong
Color Ghost
Ruffneck
Sparkles
Jackpot 2x
Sterretjes 2x

Dennis bedankt voor de service en mooie pakketprijs ook alvast namens mijn collega

Morgenochtend bij Dennis op visite om m’n vw op te halen sinds paar jaar klant bij Dennis superwinkel met goede service en staat voor je klaar en de prijzen zijn top!! Dennis en team superveel succes komende dagen en tot straks...

Morgenochtend bij Dennis op visite om m’n vw op te halen sinds paar jaar klant bij Dennis superwinkel met goede service en staat voor je klaar en de prijzen zijn top!! Dennis en team superveel succes komende dagen en tot straks...

Helemaal niks aan toe te voegen. Oh ja toch wel..volgend jaar haal ik hier mijn complete collectie:D. Dennis en team hele wel succes vandaag en tot morgenvroeg

Vanmorgen vuurwerk opgehaald in deze winkel. Ik was mooi op tijd en heb onder het genot van een koffie en een stroopwafel nog even met Dennis gesproken. Mooie zaaak, vriendelijk personeel en snelle service waarbij ze keurig meehelpen om de dozen in de auto te zetten. Hier ga ik zeker terugkomen!

Ennuh 2 januari weer online hé Dennis... :yes:

Goed kijken of je de juist versie/jaar meekrijgt.

Had GP1 2017 besteld, kreeg toch een 2018 mee, maar zag dat thuis pas.

Edit: en ze kunnen geen 2017 meer vinden in de bunker........

Balen!

Hopelijk vinden ze er nog 1, dan belt Dennis.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan