Final Fate

Toen die net te verkrijgen was, was dit een absolute topper. Nu moet je maar afwachten wat je krijgt.
Heb 2 stuks twee jaar geleden gecanceld omdat ze ver beneden hun niveau presteerden op demo filmpjes. Da's eigenlijk best wel een veel voorkomend probleem met een hoop items de laatste jaren.

Knalde wel weer goed. Verraste ons eigenlijk wel. De kleuren comets zie je niet zo goed op het filmpje maar waren er wel. Als ik m zo terug zie is ie wel erg snel. Het lijkt of rijen niet afgaan. Dit zijn volgens mij niet alle 156 schoten. Of het ligt aan mij.

Deze dit jaar live mogen meemaken. Op zich wel een goede knalcake maar ik zou hem zelf niet kopen. Door het kleine kaliber zijn de salutes niet bijzonder hard en vrij schel, maar dit wordt gecompenseerd doordat de cake vrij laag schiet. Als je er naast staat is het nog best een kabaal, maar ik zou zelf voor een cake met minder schoten maar doffere klappen kiezen.

Baal er nog elke dag van dat ik deze met een statief heb geprobeerd te filmen. Maar het geeft zo in ieder geval goed het tempo van deze rammer weer. Dit betreft de 2018 versie

Even een vraagje voor wie de final fate hebben geschoten. Zijn de knallen (veel) harder dan die van andere knal of siercakes?

Even een vraagje voor wie de final fate hebben geschoten. Zijn de knallen (veel) harder dan die van andere knal of siercakes?

Knalt gewoon goed, maar deze bak moet het duidelijk van zn hoge tempo hebben. Je pompt er 156 shots in 20 seconde door, dus chaos heb je sowieso! Maar ik denk wel dat er andere knalcakes zijnd ie harder zijn. En 30mm siercakes zijn sws harder, maar die vind ik eigenlijk altijd harder dan knalcakes :wink:

Niet super-hard, maar deze moet het wat mij betreft hebben van de waaier + waanzinnig tempo! Dit jaar weer 2 voor mij ;)

Laatst bewerkt:
Gewoon een heerlijke bak. Ja het klopt dat de salutes harder zijn in sommige andere cakes maar door het tempo en waaier is het gewoon een lekkere herriebak. Prima luchtafweergeschut :-) wil hem dit jaar ook wel weer in de collectie

De 2018 versie lijk me ook prima zoals je op dat filmpje ziet wat ik had gedeeld, als je er dan 2 kruislings laat schieten en je kan ze in een freakactie krijgen dan heb je een heerlijk geweld!

Back
Bovenaan