Magnumvuurwerk.nl: Welcome to our WCKD WORLD!

Klopt het dat bij niet alle producttopics online prijzen staan, zoals bij de thunderking bulk pack?

Dat klopt, dit zijn self pricing items. In totaal een stuk of 5, en dat zijn de enige items die uitgesloten zijn van deze actie.

Geef eens een lijst met alle verkooppunten in Nederland aub !

Even geduld, we zijn druk bezig om het zo goed mogelijk beschikbaar te krijgen.

We leven op 6 oktober, wat is “later deze maand” ?

Dat hangt van een aantal (technische) factoren af, zodra het zover is laten we dat uiteraard hier weten. Dan krijgen jullie de exclusieve code ook van ons!

oeh prachtige actie,
en inderdaad zoals velen boven mij hebben aangegeven. richting het einde van de maand wordt zeer gewaardeerd.

Kan je jullie hele assortiment bestellen bij iedere dealer? Dus dat je via jullie site dan met de 30% kortingscode besteld en dat alles wordt geleverd naar de door jou gekozen dealer? Of zit je dalijk per winkel met een beperkt assortiment?

Kan je jullie hele assortiment bestellen bij iedere dealer? Dus dat je via jullie site dan met de 30% kortingscode besteld en dat alles wordt geleverd naar de door jou gekozen dealer? Of zit je dalijk per winkel met een beperkt assortiment?

Goede vraag,

*** SPOILER ALERT ***

Onze webshop gaat later deze maand open, en dat willen we natuurlijk graag samen met jullie vieren: speciaal voor de leden van vuurwerkcrew zullen wij 30% (!) korting geven op de online prijzen in de eerste week dat we open zijn.

De kortingscode volgt zodra we online zijn, dus houd dit topic in de gaten!

De online prijzen staan vermeld in de topics van de producten.

Magnumvuurwerk.nl - Welcome to our WCKD webshop!
Top actie waar denk ik een groot deel van mijn budget heen zal gaan. Nu hopen dat er een dealer in de omgeving is.

Back
Bovenaan