Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lag het aan mij of was het budget dit jaar veel minder ?
Volgens mij hebben ze hetzelfde budget, maar hebben ze veel geld gestoken in de lazers en lampen. De bommen die we zagen, waren echter wel van goede kwaliteit. Dat zal ook iets meer geld kosten dan de doorsnee Chinese bommen.
on-topic: prachtige show met veel verschillende aspecten!
off-topic: doet mij pijn in het hart om weer te horen dat een stel omwonende 'last' hebben van een vuurwerkshow van 20 min... waar honderden andere juist plezier van hebben. Én toch luisteren we weer naar de paar omwonenden, echt verschrikkelijk vind ik zoiets.
Dank je!
Tsja, de Burgemeester is daar nu eenmaal gevoelig voor. Naar het schijnt staat de beste Burgervader bekend ook als een echte dierenvriend.. Dus ja dan is zo iemand snel te beïnvloeden. Gelukkig hebben we het nu zo op kunnen lossen met dit compromie. De eerste plannen waren namelijk een compleet stil vuurwerk
Ja in dat geval was het een mooi compromie, echter een compromie moeten sluiten om iets wat toegestaan is gaat mij te ver. Je mag met vergunning dit toch doen? Daarom mogen er ook maar zoveel vergunningen per plaats afgegeven worden per jaar? (correct me if i'm wrong) Dat is op zichzelf al een compromie om overlast te verminderen.
Bij mij is ieder jaar een grote wielerronde voor amateurs, je wilt niet weten hoe mijn straat uitziet zodra die weer vertrokken zijn. Mijn straat wordt namelijk omgetoverd tot parkeer terrein. Ik heb hier een dikke 3 dagen overlast van; zoals het niet meer weg kunnen met mijn auto, geluidsoverlast en rommel wat over de heg heen mijn terrein op wordt gegooid etc. Maar ik vind dit allemaal prima want ik gun die mensen dat ook, en ben blij dat de gemeente het bij 1 keer jaar houdt. Ga me dan niet ook nog inzetten om op die dag zelf compromis te sluiten over wat wel en niet mag...
Maarja ik dwaal weer af en probeer mijn frustratie van mij af te schrijven, of beter gezegd het verdriet wat ik er van heb![]()
Nogmaals prachtige show neergezet met de beschikbare middelen!