[Freakactie 2019] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zojuist een aantal nieuwe Evolution artikelen, cake's van Rubro en Mania en boxen van Rubro en Mania online gezet.
Morgen zullen er nog een 20 tal cakes van Mania/Rubro bijkomen

De laatste artikelen heb ik zojuist online gezet, later vandaag probeer ik nog wat cat1 spul erbij te plaatsen.

De prijzen van de EVO artikelen zullen per 1/11 iets gaan stijgen alle overige prijzen gelden tot 30/11
Mocht je meerdere bestelling geplaatst hebben gedurende het jaar dan ontvang je begin december per mail een verzamelbon waar alles op staat

Het assortiment ziet er weer prima uit
Wat me gelijk opviel was familie juweel
Een compound fontein van 5 minuten.
Je kunt van mij nog een bestelling verwachten deze maand!

Ik heb afgelopen weekend meerder pm's en mails gehad met vragen of er ook mogelijkheden zijn mbt volle kartons.
Dat is uiteraard ook mogelijk, heb je interesse in een karton van een product stuur me dan gerust een mail om te kijken wat er mogelijk is.
Mocht je een product zoeken wat niet op de site staat, kan je me ook een mail sturen om te kijken wat er mogelijk is.

Weet je trouwens dat mocht je je vuurwerk koopt bin ons dat je tijdens afhalen nog kannprofiteren van de huidige prijzen!
Dus ben je toch nog wat vergeten te bestellen, dan kan je dat dan als nog aanschaffen tegen een mooie prijs!

Weet je trouwens dat mocht je je vuurwerk koopt bin ons dat je tijdens afhalen nog kannprofiteren van de huidige prijzen!
Dus ben je toch nog wat vergeten te bestellen, dan kan je dat dan als nog aanschaffen tegen een mooie prijs!

Dit is echt een perfecte service.. zeker voor iemand als ik die graag de demo's in december afwacht en budget overhoudt om op basis daarvan nog keuzes te maken.

Dus als ik me huidige bestelling op kom halen in Huizen kan ik daar nog een Decibel kopen voor de huidige prijs van 11,25?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan