Full Power

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer:
Artikelnaam: Full Power
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 450 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 8/1
Tijdsduur: 30 seconden
Richtprijs: €37,50

fullpower.jpg

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze is vernieuwd, mooie goude staarten schieten zeer hoog met prachtige blauwe effecten met goeie burst.
Effecten zijn nu nog beter en helder. Echt deze heb ik als 1 van de beste onthouden met oud en nieuw.

Kunnen de jongens van katan het bevestigen dan 2013 versie verbeterd is?

Is dit misschien een goede vervanger van de oude Outrageous van Bonfireworks?

Ik weet het niet, maar ik heb veel cakes met blauw gezien dit jaar, maar deze was echt de mooiste. Schiet ook hoog, maar de effecten waren toch heel groot. Echt perfect.
Ben benieuwd of iemand de 2013 versie op film heeft.

Deze was voor een heel zacht prijsje op te halen, wat de verrassing des te groter maakte. Mooie cake hoor! Vond hem niet zo hard klappen, maar volle effecten en het blauw kwam er mooi doorheen.

Recente film gevonden: Ik vind hem het behoorlijk goed doen. Rustig tempo met een mooie kleur blauw. De advies prijs is beetje fors, maar voor de helft is hij ook te vinden en dat is hij naar mijn idee zeker waard.

Eigenlijk best een heel fraai blokje zo he. Soort trage variant van de King of Blue. Laatstgenoemde als finale cakeje hieraan plakken en je hebt een mooie blauwe show!

Wauw. Was echt wel een goede cake. Goud kwam wapperde door de wind helaas snel uit elkaar. Telefoon pleurde halverwege het filmen ook nog uit m'n hand. Desondanks nog wat vastgelegd want hij schoot niet zo heel snel.

IMG_20231230_121815.jpg
IMG_20231230_121833.jpg
IMG_20231230_121857.jpg

Back
Bovenaan