Amazing Rainbows

Deze leek niet helemaal goed te gaan op de demo, net als op het productfilmpje trouwens (laatste salvo ziet er niet helemaal lekker uit...), maar de kleuren waren wel mooi. Deze schiet 4 salvo's van 10 waarvan er dan 5 mines zijn en 5 dahlia per salvo toch?

Helaas miste ik een paar tellen van deze prachtige box. En de pauze tussen de cakes ach daar is wat aan te doen :tongue2:

Schit-te-rend! Deze bak was subliem gister op de demo. Hij is snel, het is qua prijs/tijdsduur misschien wat fors, maar man, wat een kleuren! Echt heel indrukwekkend als je dit in de straat hebt staan, zó fel, echt héél mooi!

Zoals ik het nu zie zijn het 20 schoten met mines en 20 schoten met boeket? Of komt dat omdat de eerste helft mist op bovenstaande filmpje? Het blijft echt 1 van de prachtigste consumemtencakes die ik gezien heb. Subliem uitgewerkte felle kleuren!

Zoals ik het nu zie zijn het 20 schoten met mines en 20 schoten met boeket? Of komt dat omdat de eerste helft mist op bovenstaande filmpje? Het blijft echt 1 van de prachtigste consumemtencakes die ik gezien heb. Subliem uitgewerkte felle kleuren!

Het zijn 20 schoten met mines en 20 schoten met bombettes.

Deze in de show gehad. Viel helaas nogal tegen! Kleuren van de boeketten waren relatief snel vervolgen.

Ben erg benieuwd naar straatbeelden van deze cake. Zag er op de demo indrukwekkend uit.

Straatbeelden zouden te gek zijn inderdaad, wat een fantastische cake is dit zeg!
Op de demo weer prachtig, al miste ik ook dit keer wat boeketten, net als verleden jaar...

Deze was op de demo wéér steengoed, komt op de film ook echt perfect over. Prijzig, maar echt een vet product!

Helemaal vergeten te plaatsen, maar ik heb deze dit jaar meerdere keren gezien in showtjes en dit product is echt om te janken. Ik wilde deze graag bestellen want op het filmpje van Cafferata zelf is deze echt subliem uitgewerkt, maar in real life is het niet eens een schim van het product filmpje. Hij schiet in een soort rapid fire wat salvo's van hele slechte en klein uitgewerkte peony's die rommelig door elkaar heen gaan. Dat ze hier ook dat geld voor durven te vragen.. Zeer jammer want dit was voor mij potentieel 1 van de mooiste consumenten producten in NL.

Komt op 00:03 tot 00:07 voorbij.

Pfoehhh wat een treurnis! Ik had m nog op een van de lijstjes staan maar daar gaat ie heel snel vanaf! Lijkt niet meer dan een simpele salvo cake...

Sta er niet van te kijken dat hij er zo anders uit ziet, ten opzichte van de demo-films, eigenlijk... Wel zonde natuurlijk.

Die spinner cake er gelijk achter is wel aardig, trouwens. Welke is dat?

Ik had deze bij Pyroshop Arentz gekregen, omdat 4 van mijn Funke cakes ergens in Duitsland in een vrachtwagen met een ,lekke band'. stonden.
Deze had ik toen niet afgestoken, dus eergisteren wel.
Eerste 2 salvo's gingen er in 1 keer af, dus gelijk chaos.
Pauze is veels te lang, de laatse 2 rijen gingen wel goed.
Mooie compound maar niet het geld waard, wat ze er voor vragen.
En zeker geen 4 Funke cakes waard, die ik wel zelf had uitgezocht.

Back
Bovenaan