Superior gold

Tatanka

VWC lid
Artikelnummer: 1023
Artikelnaam: SUPERIOR GOLD-Compound
Bruto Gewicht: ..
Netto Kruitgewicht:2kg
Aantal Schoten: 100s
Effectomschrijving: ..
Max. tube diameter: 30mm
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs € 139,95

katan_2019_superior_gold.jpg

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Prima jongens bedankt voor de extra aanvulling, ik ben even alle producten langs die nog niet op de nieuwe manier staan.

Deze krijgt naar mijn mening te weinig aandacht, voor 65,- een 100s 30mm die nog in een kooi komt ook! de burst prima en spreiding goed rond:D

Deze krijgt naar mijn mening te weinig aandacht, voor 65,- een 100s 30mm die nog in een kooi komt ook! de burst prima en spreiding goed rond:D

Hmm dit is een goeie tegenhanger voor de Golden Illusion? Ik zoek nog een goeie goudbak, maar deze ziet er ook erg aantrekkelijk uit en de prijs ook..

Dit is idd een hele dikke box het antwoord van katan toen der tijd op de immortal gold. Dikke effecten en lang hangend goud met dito burst!

Is dit wel de juiste omschrijving? Die crackling zit namelijk niet in de productvideo en in de Immortal Special (omlabeling)

Heb deze voor 60,- besteld. Ben erg benieuwd. Aantal jaar geleden de Immortal Special geschoten. Was een mooie bak. Vind de crackling zoals in rommetje zijn video echt heel erg mooi. En dat terwijl ik niet zo'n crackling fan ben.

Zo zie je maar weer, alle producten in de loop van het jaar bekeken en dan toch dit pareltje missen. Had wel ietsjes meer tempo in mogen zitten, maar deze had ik graag gewild. Komt op het lijstje voor volgend jaar

Back
Bovenaan