[Freakactie 2019] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De 1ste keer vuurwerkland steen bergen en dan kom ik iets tegen wat eigenlijk
Best wel grappig cakje is blow out!? Komt deze nog wel terug?
hummer effecten ben ik tegenwoordig gek op.

Eerste bestelling geplaatst!

@vwlstb blijven de prijzen van de uitverkoop in oktober nog het zelfde?

Wat moet er gezegd worden? Je hebt nu nog de outlet en vanaf oktober de freakactie. De september deals zijn er nu al meer dan 3 weken.

Freakactie is pas 1 november toch? Vorig jaar kwamen ze geloof ik nog wel met een pre-sale medio oktober, op enkele nieuwe artikelen. :)

Aah dan ben ik ook benieuwd naar de 'oktober sales'. Dacht dat ik vorig jaar in oktober al had besteld met de freakactie, ook omdat ie maar tot 1 december is geloof ik.

Wat moet er gezegd worden? Je hebt nu nog de outlet en vanaf oktober de freakactie. De september deals zijn er nu al meer dan 3 weken.

Tussentijds zomaar es wat leuks, zie er zat stunten tussendoor en zo ook steenbergen in het verleden. Slechte weer begint, september loopt af kom maar door

De 1ste keer vuurwerkland steen bergen en dan kom ik iets tegen wat eigenlijk
Best wel grappig cakje is blow out!? Komt deze nog wel terug?
hummer effecten ben ik tegenwoordig gek op.

De volgende producten zijn zojuist weer aangevuld :

- Mama Mia single shots
- Change Direction
- Blow Out :)
- Rage 120's box

Eerste bestelling geplaatst!

@vwlstb blijven de prijzen van de uitverkoop in oktober nog het zelfde?

Komende dinsdag (1 oktober) zullen er wel wat producten in prijs gaan stijgen. We proberen dit zo minimaal te houden.

Blijft akelig stil....

We zijn momenteel ontzettend druk met de voorbereidingen en er komen echt heel veel nieuwe producten aan. Vanaf 1 november is www.vuurwerklandfreaks.nl weer online met de nieuwe collectie. Tevens gaan we ons best doen om in de maand oktober nog diverse 'pre order' deals aan de huidige actie/uitverkoop toe te voegen. :)

www.vuurwerkland-steenbergen.nl

Ben benieuwd dit jaar. Afgelopen 2 jaar naar Breda geweest. Hopelijk dit jaar terug naar Steenbergen!

@edit: Eerste bestelling is geplaats haha. Benieuwd of de Howling Comet to Cactus van Katan in het assortiment komt!

Laatst bewerkt:
De volgende producten zijn zojuist weer aangevuld :

- Mama Mia single shots
- Change Direction
- Blow Out :)
- Rage 120's box

Komende dinsdag (1 oktober) zullen er wel wat producten in prijs gaan stijgen. We proberen dit zo minimaal te houden.

We zijn momenteel ontzettend druk met de voorbereidingen en er komen echt heel veel nieuwe producten aan. Vanaf 1 november is www.vuurwerklandfreaks.nl weer online met de nieuwe collectie. Tevens gaan we ons best doen om in de maand oktober nog diverse 'pre order' deals aan de huidige actie/uitverkoop toe te voegen. :)

www.vuurwerkland-steenbergen.nl

Rage box wederom uitverkocht stond op punt een order te doen met name om deze

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan