Cannonade 120'S [COMPOUND]

Mijn filmpje van de cannonade tijdens de demo avond van Mooijvuurwerk in Rijnsburg.

Ik vond hem een beetje tegenvallen...

Ik heb hem gisteren ook gezien en gefilmd.
Ik vond er niks mis mee! Prima bak hoor :) Fijne diversiteit. De crackling waaiers net voor het einde, zijn echt flink ruig.

Vind hem op die film, ook weer mooi overkomen. Was niet zo blij met deze aankoop, maar na dit gezien te hebben.

Vind hem op de film van Darksoul ook wel erg mooi over komen zeg. Had wel wat twijfels over deze box, maar denk voor een ieder die hem besteld heeft een mooie box in huis haalt.

Dank voor de film DarkSoul, toch wel een opluchting dat hij prima presteerde op de demo. Wel jammer dat de effecten wat gewijzigd zijn tov de 1e fabriekfilm. We gaan t meemaken!

Wat mij opvalt, inderdaad de moving stars verdwenen in het begin en vervangen door een soort Palm effect. De spreiding op de 1e film veel groter en de hoeveelheid sterren veel meer dan op de demo. Geloof wel dat deze niet misstaat in de straat, maar toch wel weer jammer dat dit zo moet.

Dit was gewoon een prima box, veel variatie in effecten en schietrichtingen, gewoon van genoten.
Vuurwerkmania is me dit jaar sowieso weer niet tegen gevallen.

Deze is ook wel top hoor voor 70 euro. Heel gevarieerd en goed tempo. Eerste cake effecten zijn niet heel groot maar wel heel mooi daarna komt ie ook echt los :p

Mijn straatfilmpje van de cannonade. Ik vond hem er veel beter uitzien dan op de demo van mooijvuurwerk!

Back
Bovenaan