Special#4 Howling Comet to Cactus

Hele dikke fluit/huil box zeg! Kan op de wensenlijst. :D
Weet iemand trouwens waarom de titel "Howling Comet to Cactus" is? Lijkt mij toch gewoon crackling in de video. :p

Mam man wat een geweldig ding blij dat ik hem besteld heb. Iedere keer als ik kijk zegt mijn vrouw: wat een irritant kut ding en ik denk iedere keer is 1 wel genoeg???

Hele dikke fluit/huil box zeg! Kan op de wensenlijst. :D
Weet iemand trouwens waarom de titel "Howling Comet to Cactus" is? Lijkt mij toch gewoon crackling in de video. :p
Had 'm oorspronkelijk bedacht als een box met rauwe fluit naar een cactus effect, maar omdat we eigenlijk altijd aangeven in China dat alles GOED moet zijn en moet knallen en dus geen plofjes mogen hebben, hebben ze uit hun zelf maar geupgraded naar een soort palm. Valt uiteindelijk ook niet tegen. :shocked: :cool:

Is er van deze ook een demofilmpje? Weet niet of katan en dealerdemo heeft?
Ben altijd wat huiverig voor filmpjes die te mooi lijken om waar te zijn. Dat geld overigens voor alle importeurs en niet alleen voor katan. Als deze box zo in de straat staat dan ga ik hem ook halen.
Greetzz

Is er van deze ook een demofilmpje? Weet niet of katan en dealerdemo heeft?
Ben altijd wat huiverig voor filmpjes die te mooi lijken om waar te zijn. Dat geld overigens voor alle importeurs en niet alleen voor katan. Als deze box zo in de straat staat dan ga ik hem ook halen.
Greetzz
Deze komt wat later binnen (ivm de fluit vind productie plaats in een ander gebied). De andere Special serie boxen komen wel binnen binnen nu en 2 weken :applause: :thumbup:
Verwacht zeker dat we die boxen nog wel ergens gaan testen voor de verkoop

In eerste instantie haal ik een box niet als hij niet op een demo geschoten word. Maar gezien de rest wel geschoten gaat worden kan ik daarop een oordeel maken of de lijn goed is. Presteert de rest goed durf ik deze ook te wagen.

Zo op film ziet het er iig prachtig uit. Ben benieuwd:thumbsup:

Back
Bovenaan