Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze tijdje terug al besteld, maar dan heet hij Scream
Hele dikke fluit/huil box zeg! Kan op de wensenlijst.
Weet iemand trouwens waarom de titel "Howling Comet to Cactus" is? Lijkt mij toch gewoon crackling in de video.![]()
Komen er evt ook aanbiedingsprijzen/ combiprijzen als je er meerdere/verschillende koopt ?De kartoninhoud is 1/4.
Kaliber is 1" (25mm).
Adviesprijs: €79,95
Dat ligt aan de verkooppunt(en). Daar zijn ze bij deze artikelen vrij in.Komen er evt ook aanbiedingsprijzen/ combiprijzen als je er meerdere/verschillende koopt ?
Had 'm oorspronkelijk bedacht als een box met rauwe fluit naar een cactus effect, maar omdat we eigenlijk altijd aangeven in China dat alles GOED moet zijn en moet knallen en dus geen plofjes mogen hebben, hebben ze uit hun zelf maar geupgraded naar een soort palm. Valt uiteindelijk ook niet tegen.Hele dikke fluit/huil box zeg! Kan op de wensenlijst.
Weet iemand trouwens waarom de titel "Howling Comet to Cactus" is? Lijkt mij toch gewoon crackling in de video.![]()
Dat ligt aan de verkooppunt(en). Daar zijn ze bij deze artikelen vrij in.
Deze komt wat later binnen (ivm de fluit vind productie plaats in een ander gebied). De andere Special serie boxen komen wel binnen binnen nu en 2 wekenIs er van deze ook een demofilmpje? Weet niet of katan en dealerdemo heeft?
Ben altijd wat huiverig voor filmpjes die te mooi lijken om waar te zijn. Dat geld overigens voor alle importeurs en niet alleen voor katan. Als deze box zo in de straat staat dan ga ik hem ook halen.
Greetzz