[2019] Dealers in NL gezocht voor Funke en Luypaers

Zojuist op de Lesli demo vermeld dat het grootste deel van de Funke collectie is afgekeurd. Er zal dus maar een beperkt aantal Funke producten te koop zijn dit jaar. Balen! :frusty:

Funke knalt nogal laag, veel brandende delen die naar beneden komen... hoeft niet te verbazen.

Waarom zou Funke het wel voorelkaar krijgen om nog dikkere spullen op de markt te zetten als wat we nu al hebben. volgens mij heeft het allemaal met die bizarre keuringen te maken, denk je dat bijvoorbeeld een evolution fireworks die kans niet zou hebben gegrepen? De importeurs moeten op safe spelen al hoop ik van harte dat ik fout zit.

Na die spullen van funke op de trophy te hebben gezien ben ik wel dik overtuigd, dan zijn de meeste cakes in NL maar kinderspel. Wat een dikke effecten zeg!

Waarom zou Funke het wel voorelkaar krijgen om nog dikkere spullen op de markt te zetten als wat we nu al hebben. volgens mij heeft het allemaal met die bizarre keuringen te maken, denk je dat bijvoorbeeld een evolution fireworks die kans niet zou hebben gegrepen? De importeurs moeten op safe spelen al hoop ik van harte dat ik fout zit.

Na die spullen van funke op de trophy te hebben gezien ben ik wel dik overtuigd, dan zijn de meeste cakes in NL maar kinderspel. Wat een dikke effecten zeg!

Funke heeft wel echt een eigen fabriek althans meer controle over de fabriek in china, Evo koopt zegmaar ook maar in bij Jimmry fireworks en die kunnen hier en daar wensen doorgeven.
Daar kan het verschil in kwaliteit liggen.

Klopt heeft te maken met de extra keuring die hier in NL wordt gehouden en met de kosten van de afkeur in NL. Zo werkt dat in geen ander Europees land. Op die manier kan je dus makkelijker de grens opzoeken in Duitsland oid.

Klopt heeft te maken met de extra keuring die hier in NL wordt gehouden en met de kosten van de afkeur in NL. Zo werkt dat in geen ander Europees land. Op die manier kan je dus makkelijker de grens opzoeken in Duitsland oid.

Precies, volgens mij is het importeren van F2 CE de laatste 3 dagen toegestaan toch :idea:

Precies, volgens mij is het importeren van F2 CE de laatste 3 dagen toegestaan toch :idea:

Klopt je mag het ook gewoon in huis hebben. Bijna iedere importeur zet er ook NL omschrijving op. Is dus gewoon legaal, alleen om het hier te verkopen is wat gecompliceerder.

Had hier inmiddels is wel wat nieuws over verwacht....

Iemand in de wandelgangen nog iets gehoord ?

Laatst bewerkt:
Piroshop arentz is geloof ik de enigste die dit jaar in nederland funke verkoopt met nl keuring

Wat Arentz verkoopt is niet waar dit hele topic over gaat. Arentz verkoopt Duitse Funke dat idd geen NL-keuring heeft. Dit topic gaat over Funke NL en Luypaers NL. Dat worden andere artikelen. Voorlopig is er nog steeds geen nieuws, behalve dan dat ZENA België nog weer een keer aan Lesli heeft laten weten dat ze nog niks concreets kunnen zeggen over wat er komt en wanneer daar info over beschikbaar wordt gesteld. Ondertussen hebben de meeste dealers hun assortiment voor dit jaar wel zo'n beetje rond... :rolleyes:

Je zou gerust kunnen stellen dat het project Funke NL geflopt is. Dank aan de bizarre regelgeving hier. Gelukkig is er zat ander en betaalbaar spul te koop.

dan in duitsland bestellen'
net zo legaal de laaste 3 dagen

Ook daar ben je niet zeker van je zaak. In ieder geval van horen zeggen dat Funke ook daar nog niet (of in ieder geval zeer beperkt) heeft geleverd. Dus dat wat je op veel duitse webwinkels ziet staan is in vele gevallen nog niet op voorraad op dit moment.

Als het waar is tenminste...

Back
Bovenaan