Kingsmen

En lees nu eens goed! Zeker is het normaal dat iemand iets zo goedkoop mogelijk wil hebben. Echter willen sommigen hier dat alles voor €1 verkocht wordt, heb ik wel eens het idee... Gezeik altijd hier.

Ergens ben ik het hiermee eens dat we graag voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, wat natuurlijk onmogelijk is. Maar eerlijk is eerlijk, ik loop niet gauw over hoge prijzen te klagen, maar het verkoopadviesprijs van 199 euro heb ik er zelf niet voor over. Is mij een beetje te.

Niemand betaald de verkoopadviesprijs voor een tv in mediamarkt toch? Adviesprijs wordt in 99 % van de gevallen nergens betaald, dus ook in het vuurwerk niet. €149,95 staat dir nu op de freaksites

Ergens ben ik het hiermee eens dat we graag voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, wat natuurlijk onmogelijk is. Maar eerlijk is eerlijk, ik loop niet gauw over hoge prijzen te klagen, maar het verkoopadviesprijs van 199 euro heb ik er zelf niet voor over. Is mij een beetje te.

Niemand betaald de verkoopadviesprijs voor een tv in mediamarkt toch? Adviesprijs wordt in 99 % van de gevallen nergens betaald, dus ook in het vuurwerk niet. €149,95 staat dir nu op de freaksites

Tja als sommige importeurs het liefst de freak prijzen van het openbaar zicht zien verdwijnen dan is het niet gek dat mensen die niet weten hoe ze die deals krijgen hem op de hogere publieke prijs beoordelen ;)

Mischien een idee om de laagste bekende prijs ook te noteren in topic start

Tja als sommige importeurs het liefst de freak prijzen van het openbaar zicht zien verdwijnen dan is het niet gek dat mensen die niet weten hoe ze die deals krijgen hem op de hogere publieke prijs beoordelen ;)

Mischien een idee om de laagste bekende prijs ook te noteren in topic start

Uhmmm dit zijn de regels van vuurwerkcrew dat de verkoopadviesprijs er staat, voor de rest posten wij de topics, dus geen importeur die hier schuldig aan is toch?

Iedereen heeft zijn eigen maximale prijs. En helaas zitten er op dit forum veel te veel die alles zo goedkoop mogelijk willen... :rolleyes:
En die van Katan.. Ik moet het nog zien, Katan heeft vaker teleurgesteld met cakes & boxen ten opzichte de China films.

Uiteraard, iedereen heeft wel iets anders in gedachten qua prijs. Maar die €149,- freak prijs schept behoorlijke verwachtingen met zich mee en dat wordt gewoon niet waar gemaakt. Verre van zelfs.

Wat mij opvalt bij zijn concurrenten van andere importeurs (en dat heeft de Hellfire Thunder ook niet) is dat deze extreem hoog gaan waarna het boeket tot ontploffing komt. De Bora Bora, Sky Screamers 2.0 en de Zena Sky High komen zo hoog, dat je er `u` tegen zegt. Wat de Special 4 betreft is het even afwachten nog, maar prijstechnisch is die weer zeer goed te doen.

Deze maakt dat allemaal gewoon niet waar. Voor kwaliteit wil ik best betalen, maar dit is verre van als ik de bovenstaande vergelijking maak. Zoals in mijn eerdere post vermeld heb ik een maximale prijs in gedachten, maar zoals jij aangeeft (en dat klopt) is dat ook weer voor iedereen anders.
Gelukkig kunnen we dat aangeven op het forum :)

Uiteraard, iedereen heeft wel iets anders in gedachten qua prijs. Maar die €149,- freak prijs schept behoorlijke verwachtingen met zich mee en dat wordt gewoon niet waar gemaakt. Verre van zelfs.

Wat mij opvalt bij zijn concurrenten van andere importeurs (en dat heeft de Hellfire Thunder ook niet) is dat deze extreem hoog gaan waarna het boeket tot ontploffing komt. De Bora Bora, Sky Screamers 2.0 en de Zena Sky High komen zo hoog, dat je er `u` tegen zegt. Wat de Special 4 betreft is het even afwachten nog, maar prijstechnisch is die weer zeer goed te doen.

Deze maakt dat allemaal gewoon niet waar. Voor kwaliteit wil ik best betalen, maar dit is verre van als ik de bovenstaande vergelijking maak. Zoals in mijn eerdere post vermeld heb ik een maximale prijs in gedachten, maar zoals jij aangeeft (en dat klopt) is dat ook weer voor iedereen anders.
Gelukkig kunnen we dat aangeven op het forum :)

Thnx! Gisteren op de stream vond ik de Kingsmen 'aardig'. Maar op de demo zelf was het dus ook niet meer dan 'wel aardig'? Prijs is na beter te hebben gekeken misschien toch voor mij max. 100,- ipv 120.

Wijze les naar mijzelf toe: wacht op meer dan 1 demofilmpje, en ga zoals jij ook doet BurstDuo, ook de vergelijkbare artikelen beter na. Die Sky Screamers 2.0 was ik alweer vergeten bijvoorbeeld, terwijl ik deze wel op de wensenlijst heb gezet.. :shy:

Goede fluit, goede boeketten en daardoor wel een dikke bak. Echter werd ie mij toch wat eentonig en miste ik een finale, wellicht 2-3 rijen snel achter elkaar. Hoorde dat meer gisteravond en ook besproken met Marchel, benieuwd of daar wat in zal veranderen nog.
Al met al een toffe bak, maar de prijs weerhoud mij ook zeker, hopen dat er een buurman is die hem wel koopt. :p

De lancering was bij deze versie wel wat spannend ja, maar dat zal vast nog aangepast worden, ze willen wel zeker zijn dat ze omhoog gaan.

Had inderdaad ook het idee dat ze even milliseconde bleven hangen voor ze er daadwerkelijk van door ging en dat gaf toch wel een beetje het gevoel 'gaan ze wel of gaan ze niet'.
Verder een toffe bak hoor, al had een versnelling ergens wel tof kunnen zijn en inderdaad zie je bij vergelijkbare producten wel dat de effecten wat hoger tot ontploffing komen.

Thnx! Gisteren op de stream vond ik de Kingsmen 'aardig'. Maar op de demo zelf was het dus ook niet meer dan 'wel aardig'?

Het was live inderdaad 'wel aardig'. Het tempo in het filmpje in de openingspost zit lekker goed. Gister was je ook even aan het wachten op steeds een nieuw salvo en dan komt die vrij eentonig over.
In mijn eerste post #69 moest ik toch iets meer toelichting geven hoe die (op mij) overkwam :)

Heel eerlijk...... hij was wel aardig, voor €199,- zeker niet, maar voor €150euro vind ik hem ook niet top overkomen, natuuriijk het is uniek, ja de productie is duurder maar nee 150 is gewoon net te duur en daar zijn de boeketten te klein voor naar mijn mening

(uitgaand van 4 cakes) Mijn voorstel: cake 1 , enkel schots laag tempo, , cake 2 salvo laag tempo , cake 3 enkel schots hoog tempo, cake 4 all at once. Dan denk ik dat hij ook gelijk veel sensationeler en afwisselender overkomt.

Maar ik vraag me af als je deze werkelijk voor je hebt staan in de huidige vorm in de straat of hij dan ook echt tegen gaat vallen,ik denk dat de fluit salvo's dan toch wel veel indruk maken. Prijs is pittig.

Ik vind dit echt een gave box en verwacht deze volgend jaar in de freakactie te kopen. Want het is echt een goede combinatie, rauwe fluiters en een boeket.
Dit jaar is het eigenlijk niet te doen qua prijs, maar zoals ik eerder in het topic van Sonnet heb gezegd, dit betreft een nieuwe lijn die als luxe in de markt is gezet. Prima natuurlijk, maar wel echt bedoeld voor liefhebbers.

Desalniettemin zo op film een prima bak! :applause:

Geweldige box met die rauwe fluiters hierdoor krijg je zeker de aandacht van de straat.Finale salvo had ik graag met salute gezien. Jammer dat die zo extreem overpriced is.

Ik vind het een super gave bak! Jammer dat deze zo duur is. Voor 99 euro had ik er nog over na willen denken maar dit is echt te duur. Dan heb ik liever een mooiere showbak voor dat geld.

Back
Bovenaan