Zena Trophy 2019 - 21 september - Kalkar, Duitsland - Henri's Kerstboodschap

Mensen die uit de richting van Arnhem over de A12 en vervolgens A3 komen moeten zaterdag rekening houden met extra reistijd.
De A3 is namelijk het hele weekend afgesloten is tussen afslag Elten en Emmerich.

Normaal kun je nog ff lekker het gas intrappen op dat stuk en bij Emmerich of Rees eraf maar nu wordt alles vanaf Elten omgeleid. De A3 is de laatste jaren vaker afgesloten geweest op dat stuk en toen stonden er af en toe lange files.

Het is dus raadzaam om voor vertrek en tijdens de rit Google Maps oid er op na te slaan. Het zou natuurlijk zonde zijn als je hierdoor iets mist.

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2424175/Duitse-snelweg-A3-bij-Emmerich-afgesloten

Bedankt voor deze info!!!!

Een heerlijke terugblik naar een van de vetste shows van de Zena Trophy 2018, de Nocturna de Valencia! Dit jaar gaan we de opvolger hiervan nog dikker maken. Kun je het geloven?

Die regels zijn voor mij wel duidelijk. En ik snap dat het een gratis festival is dus je wil mensen ook forceren om dan wat eten te kopen. Maar op deze manier vind ik het heel onvriendelijk overkomen: "koop eten bij de food stands of kom niet. (Of krijg honger)" (Edit, dit is geen letterlijk citaat natuurlijk, alleen zo klinkt het wel, naar mijn mening.) Nou heb ik er geen probleem mee om even naar de parkeerplaats te lopen om daar wat te eten, maar het kan afschrikkend werken. (Even ter verduidelijking, ik heb geen problemen met food stands ofzo, alleen men moet ook gewoon een boterhammetje mee kunnen nemen vind ik.)

Voor de rest: ik heb er zin in!

Laatst bewerkt:
Ik vind het geen probleem omdat het een gratis festival is. Om wat uitgeven ze mogen van mij ook gewoon 20 euro entree vragen hoor. Ben je gelijk van een zooitje pauper volk af

Die regels zijn voor mij wel duidelijk. En ik snap dat het een gratis festival is dus je wil mensen ook forceren om dan wat eten te kopen. Maar op deze manier vind ik het heel onvriendelijk overkomen: "koop eten bij de food stands of kom niet. (Of krijg honger)" Nou heb ik er geen probleem mee om even naar de parkeerplaats te lopen om daar wat te eten, maar het kan afschrikkend werken. (Even ter verduidelijking, ik heb geen problemen met food stands ofzo, alleen men moet ook gewoon een boterhammetje mee kunnen nemen vind ik.)

Waar lees jij dan de tekst "koop eten bij de food stands of kom niet. (Of krijg honger)"?

Ik zie alleen staan "Bringing your own food and beverages is not allowed. There will be plenty of food stands within the festival."

Lijkt me een hele normale mededeling als je het mij vraagt.

Bij grote (en ook kleinschalige) betaalde festivals is het ook niet toegestaan om je eigen eten/drinken mee te nemen. Ik noem maar wat hoor; Tomorrowland, Mysterland, Pinkpop, Lowlands...

Nogmaals, het is niet vervelend bedoeld. Misschien moest ik het even anders formuleren.
Alleen het lijkt mij een beetje afschrikkend als men zegt dat er geen eten meegenomen mag worden.
Ik snap wel waarom ZT die regel stelt, en zal mij er ook aan houden, alleen dan hoef ik het er niet mee eens te zijn :p

Voor degene die voor het eerst gaan. Tot nu toe is het op deze locatie zo geweest dat het parkeren 5 euro kost. Zal dit jaar ongetwijfeld ook zo zijn. Hier is geen pinmogelijkheid dus neem wat contant mee.

Het aftellen is natuurlijk al enige tijd bezig en het komt nu echt heel dichtbij. Hierbij nog wat sfeerfoto's van de opbouw van de battle shows in 2017, om zo alvast lekker in de stemming te komen.

20170923_135726.jpg

20170924_212848.jpg

20170924_214038.jpg

20170924_214901.jpg

20170923_160445.jpg

Eerste foto's die op fb verschijnen zien er goed en veel belovend uit hoor, zeer veel zin in.

Die regels zijn voor mij wel duidelijk. En ik snap dat het een gratis festival is dus je wil mensen ook forceren om dan wat eten te kopen. Maar op deze manier vind ik het heel onvriendelijk overkomen: "koop eten bij de food stands of kom niet. (Of krijg honger)" (Edit, dit is geen letterlijk citaat natuurlijk, alleen zo klinkt het wel, naar mijn mening.) Nou heb ik er geen probleem mee om even naar de parkeerplaats te lopen om daar wat te eten, maar het kan afschrikkend werken. (Even ter verduidelijking, ik heb geen problemen met food stands ofzo, alleen men moet ook gewoon een boterhammetje mee kunnen nemen vind ik.)

Ik vind persoonlijk dat je jezelf aanstelt,

Het is een evenement waar je gratis naar binnen mag waar je je vervolgens de hele dag kan vermaken.
Gun de organisatie en de vrijwilligers dan die paar euro die jij kan besteden aan een broodje en een drankje.

Wat heb ik plaatsvervangende schaamte als ik dit lees en al die berichten op facebook van mensen die zeuren om het parkeergeld en de 'dure munten' en lange rijen bij de munten kassa's. Ja het duurt wellicht langer maar wat wil je, er zit geen groot productiebedrijf achter dit festival, de meeste mensen werken als vrijwilligers en ze proberen met zijn alle een geweldige dag voor iedereen van te maken.

De foto's zijn van 123vuurwerk.nl, waarvoor dank.
Lopikerweg-oost 66A, 4211 JH Lopik.

Als men goed kijkt dan ziet men op foto 1 op de eerste pallet, helemaal onderaan dozen van Fünke staan. Om welk product het hier gaat is net niet zichtbaar.

FB_IMG_1568918362005.jpg

FB_IMG_1568918365261.jpg

FB_IMG_1568918380969.jpg

FB_IMG_1568918383328.jpg

FB_IMG_1568918393714.jpg

FB_IMG_1568918396231.jpg

FB_IMG_1568918398773.jpg

Back
Bovenaan